Název: Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize
Překlad názvu: Media influence on people's life and behaior in the period of financial crisis
Autoři: Frolova, Yuliya ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mudrová, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: krize; manipulace; média; publikum; sugesce; crisis; manipulation; media; public; suggestion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30997

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113257


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet