Název: Role moderních médií v propagaci kultury
Překlad názvu: Modern Media as the Promotion Tools in the Culture and Entertainment Industry
Autoři: Doležalová, Hana ; Šulcová, Irena (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hradec Králové; Kultura; Média; Propagace; Sociální sítě; Culture; Hradec Králové; Média; Promotion; Social networking

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33143

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-116439


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-07-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet