Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,241 záznamů.  začátekpředchozí1180 - 1189dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální sítě: Vznik, vývoj a možná budoucnost
Opálka, Šimon ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Vávrů, Vlastimil (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zdokumentovat historii a vývoj sociálních sítí, vhodným způsobem je kategorizovat, dále analyzovat a popsat možná rizika a přínosy spojené s jejich používáním. Část této práce je také věnována možným směrům dalšího vývoje sociálních sítí. Těchto cílů bylo dosaženo prostřednictvím internetových a knižních zdrojů, analýzou konkrétních sociálních sítí a sociologickým průzkumem. Mezi hlavní přínosy této práce patří vytvoření uceleného přehledu o historii sociálních sítí, vytvoření vhodného způsobu jejich členění, podrobný popis s nimi spojených nejzávažnějších rizik, a v neposlední řadě odhad budoucích trendů.
Využití sociální sítě Facebook pro podporu konkurenceschopnosti internetového obchodu
Vejlupek, Milan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato bakalářské práce se věnuje možnostem zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu využitím sociální sítě Facebook. V úvodu této práce se zde popisují základní informace o internetovém marketingu, marketingové komunikaci a prostředí, kde tato komunikace probíhá. V další části práce najdete základní informace o sociálních médiích, Twitteru a Facebooku. Facebook je však podrobněji popsán až v následující kapitole, ve které také najdete informace o možnostech propagace na Facebooku, o jeho uživatelích a některých jeho funkcích a možnostech, které nabízí. V druhé polovině této práce najdete všechny důležité informace týkající se založení úspěšné firemní prezentace na Facebooku. Pokračuje návrh konkrétní firemní prezentace pro internetový obchod StreetKing.cz a následná realizace navrhovaného řešení s hodnocením dostupných výsledků. Hlavním přínosem je tato práce pro všechny marketéry, který stojí před založením své firemní prezentace na Facebook.
Uplatnění Web 2.0 v podnikovém prostředí
Louthan, Oldřich ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Termínem Web 2.0 se dnes vyjadřuje druhá generaci webových služeb a nástrojů, které umožňují uživatelům komunikovat, spolupracovat a sdílet informace. Firemní blogy a wiki, sociální sítě, kolaborativní prostředí, sociální bookmarking: existuje mnoho nástrojů a služeb webu 2.0, které se stále vyvíjí. A všechny mohou najít využití v byznysu. V posledních letech je patrný dlouhodobý proces pronikání webu 2.0 do byznysu. Web 2.0 mění způsob, jakým uživatel působí na ostatní, což si vynucuje změny ve způsobu komunikace podniků se zákazníky. Stejně významné je, jak web 2.0 ovlivňuje firemní kolaborativní procesy. Záměrem mé diplomové práce je analyzovat nástroje a služby webu 2.0 a jejich možné přínosy plynoucí z jejich integrace do business procesů a podnikových informačních systémů. Primárně se zaměřím na možnosti, jak pomocí webu 2.0 zefektivnit podnikové procesy, snížit náklady a oslovit nové zákazníky. Na oblast reklamy na sociálních sítích se primárně zaměřovat nebudu. Také se pokusím popsat některé relevantní trendy v této oblasti. Závěrečným cílem mé práce je teoreticky analyzovat reálnou organizaci a navrhnout integraci a využití služeb a nástrojů webu 2.0. Čtenáři najdou v mé práci nejnovější trendy i náměty pro inovace.
Sociální sítě a jejich využití v komerční sféře
Mikschik, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v komerční sféře. Je rozdělena do dvou hlavních částí, v první části definuje sociální sítě, uvádí jejich příklady a popisuje jejich vývoj. Konkrétně se zabývá vybranými sítěmi a ty blíže popisuje. Dále představuje možnosti využití těchto sítí ve firemní praxi, kde uvádí konkrétní příklady využití nabízených funkcionalit. V druhé části se zaměřuje na vybraný vzorek firem, ve kterém identifikuje firmy, které sociální sítě (Facebook a Twitter) využívají a ty blíže zkoumá. Zkoumá reálnou komunikaci těchto firem a blíže ji analyzuje. Na závěr uvádí příklady dobré a špatné komunikace a doporučení pro využití sociálních sítí v komerční sféře.
Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR
Kalinová, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Černý, Jakub (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR se zabývá analýzou současné komunikace společnosti se zaměřením na využití sociálních médií. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická se zaměřuje na vysvětlení pojmů komunikace, marketingové komunikace jako součásti marketingového mixu a především specifikací sociálních médií. Druhá, praktická část obsahuje rozbor současné komunikace společnosti a provádí analýzu komunikace s využitím sociálních médií. Na závěr je provedeno vyhodnocení potenciálního využití sociálních médií v komunikační strategii společnosti SAP ČR.
Moderní trendy v internetovém marketingu - virální mrg
Novotný, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Blahut, Michael (oponent)
Primárním cílem této bakalářské práce je provést analýzu virálních prvků u vybraných virálních kampaní z České republiky i ze světa. Hodnocení zohledňuje získané teoretické znalosti o této problematice z první části práce. Na tomto základě je zaznamenán vývoj virálu, který v posledních letech prošel výraznými změnami. A to zejména díky velkolepému nástupu sociálních sítí, jako jednoho z nejpoužívanějších světových médií. Sekundární cíl práce je seznámit každého čtenáře s pojmem "virální marketing", jakožto s jedním z nejmodernějších trendů v oblasti internetového marketingu a rozšířit povědomí lidí o tomto nevypočitatelném, ale velmi účinném způsobu inzerce vlastní značky.
Etika v oblasti internetu
Nechanický, Jakub ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Tato práce je zaměřena na etiku v oblasti internetu. První část ukazuje stručný pohled do historie této oblasti a popisuje základní etické postoje. Druhá část se zabývá informační etikou, popisuje související etické kodexy a normy a věnuje se platné české a evropské legislativě, která souvisí s šířením informací a dat a ovlivňuje problematiku etiky na internetu. Třetí část je pak věnována praktické rovině. Řešeny jsou obecné problémy internetu a hrozby, které se v tomto prostředí nacházejí, dále je věnována pozornost plagiátorství, citační etice a elektronické korespondenci. Zapomenuto není na problematiku podnikání na internetu, ve které se snaží Evropská unie zajistit bezpečnější a čistší prostředí, sociální sítě, reklamy a médií. V neposlední řadě se v práci nalézá pohled na různorodou cenzuru internetu ve světě. Součástí třetí kapitoly je také zveřejnění průzkumu, který byl k této práci zpracován.
Vliv internetu a sociálních sítí na spotřební chování
Grigarová, Pavla ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bilal, Linda (oponent)
Metody používané při zpracovávání práce zahrnují online dotazování a osobní rozhovory s odborníky. Cílem práce bylo teoreticky pokrýt oblast internetového marketingu a analyzovat uskutečněný vlastní výzkum. Výzkumem bylo odhaleno, že internet měl u posledních nákupů respondentů největší vliv na fáze hodnocení možností, nákup a hledání informací. Z kategorií byly internetem nejvíce ovlivněné nákupy elektroniky a služeb cestovního ruchu. S rostoucí cenou zboží bylo možné sledovat rostoucí vliv internetu. Nejvýznamnější nástroje internetového marketingu byly webové stránky firmy, vyhledávání pomocí vyhledávačů a nástroje na porovnávání cen. Pokud jde o sociální sítě, byl jejich vliv na spotřební rozhodování pouze okrajový. Práce zahrnuje i porovnání teoretických poznatků s výsledky výzkumu a zároveň názory odborníků.
New Trends in on-line Marketing
Palkovič, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Rojkovičová, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v oblasti internetového marketingu, konkrétně virálním marketingem. V teoretické části je charakterizován proces virální kampaně, jeho jednotlivé složky a aspekty v on-line prostředí. V samostatné kapitole jsou rozebrány sociální sítě, jejich role ve virálním marketingu a proces tvorby virálního videa. Praktická část obsahuje analýzu konkrétních virální kampaní a vyhodnocení dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je objasnění mechanismu virálního marketingu, identifikace klíčových faktorů úspěchu a rozbor specifik pro český trh. Na závěr jsou představeny nové trendy ve virálním marketingu.
Možnosti komerčního využívání sociálních sítí
Daněk, Václav ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce, kterou máte před sebou, si klade za cíle především analýzu sociálních sítí jako prostředek reklamy. Průřez napříč sociálními sítěmi zachycuje vhodnost prezentace nejen firem a společností, ale i jednotlivců na sociálních sítích. Největší pozornost v bakalářské práci je věnována sítím Facebook, Twitter, Myspace a YouTube jakožto v České Republice nejznámějším. Většina sociálních sítí je pak srovnávána z Facebookem, který je celosvětově nejrozšířenější. Dílčí podkapitoly se pak zaměřují na rozbor konkrétních sociálních sítí -- především těch dnes nejpoužívanějších. Bakalářská práce zkoumá vhodnost umístění reklamy na jednotlivých sítích a jejích efektivnost a pokusí se rovněž určit nejvhodnější sociální síť pro oslovení potenciálních zákazníků. Budoucnost je dalším tématem, kterým se práce zabývá. Pokusí se nastínit směřování sociálních sítí, nejen z hlediska marketingu. Stejně tak se pokusí předpovědět zánik nebo naopak vznik nových sociálních sítí. Protipólem je krátké pojednání o minulosti nejznámějších sociálních sítí a jejich vzniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,241 záznamů.   začátekpředchozí1180 - 1189dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.