Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13,551 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.40 vteřin. 

Analýza zabezpečení přístupu do internetového bankovnictví prostřednictvím mobilních zařízení
Hiršal, Michael ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit vnější bezpečnost mobilních aplikací poskytující mobilní bankovnictví pro operační systém Android. Teoretická část je zaměřena na popsání předpokladů pro bezpečnostní analýzu a návrh technologického zabezpečení těchto aplikací. Navazující praktická část vychází z autorem získaných dat, ve kterých je zkoumána právě technologická bezpečnost. K prověření v praktické části byly vybrány produkty společností Air Bank, a.s. a Moneta Money Bank, a.s., které jsou jedněmi z aktuálních zástupců na českém bankovním trhu. Prověřovaná bezpečnostní úroveň obou aplikací a jejich porovnání je zahrnuto v závěru této práce.

Strategická analýza firmy RIO Media a. s.
Sláma, Jan ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je provedení strategické analýzy firmy RIO Media, a.s. Analýza je provedena za období 2011-2015 s přihlédnutím k jiným obdobím, kde to je přínosné. Analýza je provedena skrze externí analýzu, obohacenou o interní vstupy. Samotná analýza je rozdělena na část zabývající se teoreticko-metodologickými východisky, kde objasňuji jednotlivé použité pojmy, metody a jejich užitou formu. Na ní navazuje část praktická, která navazuje na část předchozí a užívá tyto metody v praxi. Také analyzuje současné vývojové trendy a významné výstupy jsou zpracovány částečně ve SWOT analýze a v závěru práce. Přínosem práce je zjištění pozice firmy v rámci odvětví a doporučení pro další zlepšování této pozice.

Analýza konkurence na trhu automobilů
Bui Thanh, Hai ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Adámek, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurenceschopnosti společnosti ŠKODA a. s. použitím strategické analýzy a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti. Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní vymezení pojmů konkurence, konkurenceschopnosti a popis nástrojů strategické analýzy. Praktická část se skládá z představení společnosti, analýzy mikro a makro okolí a analýzy vnitřních zdrojů podniku. Analýza vnějšího okolí je popsána pomocí Pest analýzy a Porterova modelu 5 konkurenčních sil. K analýze společnosti je využita strategická analýza vnitřních zdrojů společnosti. V závěru této práce jsou uvedeny slabé a silné stránky podniku a doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.

Trade and Investment in Egypt
Ebeid, Mustafa ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza makroekonomické situace Egypta, obchodní politiky včetně preferenčních obchodních dohod mezi Egyptem a dalšími zeměmi a přímých zahraničních investic v Egyptě, a to podle zemí a sektorů. BP obsahuje také analýzu jedněch z hlavních předpokladů pro příliv přímých zahraničních, a to bezpečnostních podmínek a politické stability, které nejsou v Egyptě investicím od roku 2011 příznivé, nicméně egyptská vláda přijímá opatření k jejich stabilizaci. Práce také přináší argumentaci pro příliv investic do Egypta.

Aplikace simulací Monte Carlo v bankovnictví
Boruta, Matěj ; Teplý, Petr (vedoucí práce) ; Fučík, Vojtěch (oponent)
Bankovnictví je v současnosti vystaveno vysokým tržním rizikům. Jedním z těchto rizik je například výskyt negativní úrokové míry v EU. Je důležité používat při měření bankovních rizik sofistikované moderní metody, které nám umožní riziko změřit a následně i řídit. Jednou z těchto metod je metoda Monte Carlo. V této bakalářské práci jsem se zaměřil na analýzu a 3, 6 a 12 měsíční predikci úrokové sazby PROBOR s 3 měsíční splatností pomocí simulace Monte Carlo. Zjistil jsem, že tato metoda je vhodná pro predikci tržních veličin s nižšií volatilitou. Při aplikaci této metody je nezbytné kalkulovat s úskalími a předpoklady, které tato metoda zahrnuje, jako je adekvátní počet scénářů, aproximace správného rozdělení, nezávislost dat a v neposlední řadě, pokud je to možné, tak se zaměřit na faktory, které generují nahodilost tržní veličiny a ne na ceny, které spíše představují následky náhodného jevu než jejich příčinu. Dále jsem predikci srovnal s prognózou ČNB a zjistil jsem, že predikce Monte Carlo je přesnější na krátkodobé prognózy. Predikce Monte Carlo na 12 měsíců také odhalila možnost negativní úrokové sazby na 0,05%, kdežto prognóza ČNB negativní úrokovou sazbu nepredikovala vůbec.

Analýza motivace a spokojenosti pracovníků ve firmě
Gonta, Natalya ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Odvárková, Markéta (oponent)
Cílem této práce je analýza motivace a spokojenosti pracovníků ve společnosti British American Tobacco s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V první části se popisují koncepty a zdroje motivace, které mají vliv na výkon pracovníků ve společnosti. Ve druhé části popisuji cíl výzkumu, jeho průběh a vyhodnocení výsledků v souvislosti, s kterými byla provedena analýza způsobu motivace a spokojenosti pracovníků ve firmě. Pro následující analýzu byly využity metody dotazníku a osobního nestrukturovaného rozhovoru. Výsledkem je uvedena doporučení na zlepšení motivace pracovníků, která mají potenciál změnit situaci a mohou být zavedena v praxi zkoumané společnosti.

Strategická analýza společnosti WARHORSE STUDIOS, s.r.o.
Duda, Martin ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je definovat základní metody, které slouží k tvorbě podnikové strategie, a následně aplikovat zmíněné metody na reálný podnik. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů potřebných k pochopení daného tématu a následně na jednotlivé metody a analýzy spojené s externí a interní analýzou podniku: analýzu PESTEL, Porterův model pěti sil, strategickou analýzu vnitřního prostředí firmy a finanční analýzu a SWOT analýzu. Obsahem praktické části je aplikace jednotlivých definovaných metod a analýz s cílem vytvoření strategické analýzy firmy Warhorse Studios, s. r. o. Získané informace z analýzy vnějšího okolí a vnitřního prostředí firmy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Z výsledků těchto analýz jsou poté navržena doporučení. Celá práce je shrnuta v závěru.

Zhodnocení vzdělávacích systémů ve společnostech v České republice
Daňhelková, Barbora ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Vzdělávání zaměstnanců společně s kvalifikovanými pracovníky motivovanými dále se vzdělávat se stává důležitým faktorem rozvoje společností a významnou konkurenční výhodou na všech světových trzích. Cílem této diplomové práce je provést analýzu vzdělávacích systémů ve společnostech v ČR a zhodnotit proces vzdělávání. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. První část se věnuje vymezením teoretických pojmů a konceptů souvisejících se vzdělávání, teorií podnikového vzdělávání a současnými trendy ve vzdělávání. Praktická část se zaměřuje na výzkum podnikového vzdělávání ve firmách v ČR. Podkladem pro výzkum je interní dokumentace a rozhovory se zástupci personálního oddělení společnosti HOCHTIEF CZ a rozhovory se speciality na vzdělávání ze společnosti DMC management consulting.

Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Bartůňková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jelínková, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters. Cílem je analýza dosavadních a nových komunikačních kampaní v segmentu mladých lidí, která je podpořena vlastním výzkumem vnímání těchto komunikací. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první dvě jsou zaměřeny teoreticky a zbylé kapitoly se věnují praktickým poznatkům. První kapitola se zabývá rozdílem mezi marketingovými a komerčními komunikacemi a komunikačním mixem, druhá pojednává o problematice komunikační strategie, jejich druzích a tvorbě. Třetí kapitola zahrnuje představení Komerční banky, a.s. včetně zhodnocení konkurenčního prostředí, následující kapitola pak charakteristiku značky G2, její cílovou skupinu a SWOT analýzu. Obsahem páté kapitoly je popis dosavadních komunikačních kampaní a současné komunikační strategie značky G2. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu včetně doporučení do budoucna.

Charakteristika pohádek Charlese Perraulta
Šuráňová, Kateřina ; Pohorský, Aleš (vedoucí práce) ; Voldřichová - Beránková, Eva (oponent)
RÉSUMÉ Tématem bakalářské práce je charakteristika pohádek francouzského klasicistního autora Charlese Perraulta. Cílem analýzy je vyvrátit jasnou polarizaci pohádkových postav a dokázat jejich ambivalenci. Dále práce zkoumá morální význam příběhů a jejich vliv na čtenáře, rozebírá morality připojené na závěr pohádek, zjišťuje, jestli autor při jejich tvorbě vycházel z textů, řeší, jestli samy postavy jsou nositeli morálního poslání. Studie je rozdělena na tři části. V první kapitole je vytvořena základní typologie postav. Studie charakterizuje pohádkové hrdiny z hlediska psychických a fyzických vlastností, společenského postavení a materiálního zajištění, mezilidských vztahů a polarizace. Již v této části se setkáváme se skutečností, že postavy nelze jasně rozdělit na kladné a záporné, je třeba je zařadit ještě do kategorie neutrálních hrdinů. Dále analýza dochází ke skutečnosti, že v pohádkách veršem není nezbytný zázračný element, pro dějovou linii je zásadní pouze v pohádce Směšná přání. V pohádkách veršem je existence nadpřirozené síly nevyhnutelná. Kapitola je stěžejní pro další analýzu postav v následujících kapitolách. Druhá kapitola se věnuje problematice nejednoznačné polarizace postav. Studuje neutrální a nejednoznačné postavy z různých hledisek. V závěru dochází ke skutečnosti, že pohádkové...