Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální identita GVUO získala nominaci do finále Ceny Czech Grand Design
Galerie výtvarného umění v Ostravě
Grafičtí designéři Galerie výtvarného umění v Ostravě (GVUO) Robert V. Novák a Zuzana Burgrová získali nejužší nominaci v prestižní Ceně Czech Grand Design v kategorii grafický designér roku za vizuální identitu Galerie výtvarného umění v Ostravě. V kategorii grafický designér roku byli vybráni spolu se dvěma studii z 15 nominovaných designérů. Na Cenu Czech Grand Design byly kromě GVUO nominovány také vizuální identity Národní galerie v Praze a Galerie hlavního města Prahy. Do finále postoupila vizuální identita Galerie výtvarného umění v Ostravě. GVUO se podařilo novou vizuální identitu galerie zrealizovat díky finanční podpoře zřizovatele Moravskoslezského kraje.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vizuální identita pro festival Luhovany Vincent
Růžičková, Bára ; Nerad, Filip (oponent) ; Kijonka, Lukáš (vedoucí práce)
Tvorba vizuální identity pro multižánrový regionální festival Luhovany Vincent odehrávající se v Luhačovicích, která je založená na spolupráci s reálným klientem.
Visual Communication in Public Space
Serenčko, Igor
Rozvoj lidské společnosti s sebou přináší neustálé zvyšování množství informací, se kterými se musí člověk každodenně vypořádat. Životní rytmus společnosti ve městech se zrychlil na maximum. Města již nejsou schopna regulovat množství a kvalitu informací a reklamy ovlivňujících dění ve veřejném prostoru. Článek popisuje odborné teoretické přístupy zabývající se tématem veřejného prostoru a nastiňuje metodiku budoucího výzkumu s cílem najít možná řešení za použití kvalitativního výzkumu. Předpokládané inovace by tak mohly být nejen využity v dalším výzkumu, ale mohly by sloužit i širší odborné veřejnosti.
Vizuální styly filmových festivalů
Terekhova, Margarita ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Zaměřením teto bakalářské práce je předvést filmové festivaly probíhající v České republice a prozkoumat jejích vizuální styl za posledních 3 až 5 let. Cílem bude nejen vytvořit rozsáhlou přehlídku grafických a audiovizuálních výstupů jednotlivých akcí, ale i pochopit, na jakém vizuálním stylu jsou založeny, jaké využívají grafické prvky, techniky, pravidla kompozice. Dalším cílem této práce je na základě získaných poznatků vytvořit nový jednotný vizuální styl festivalu krátkých studentských filmů oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE, Multifest. V teoretické části jsou popsány základní terminy, které s tímto tématem souvisí, a důvody, proč je v současné době vizuální identita důležitá. V teto části je také uveden historický přehled českých festivalových a filmových plakátů. V analytické části se zkoumá vizuální styl současných filmových festivalů v České republice, se zaměřením mimo jiné na malé studentské festivaly českých vysokých škol. Pomocí popisu a obrazového doprovodu se tak vytváří přehled evolice a trendů grafického designu v teto oblasti. Praktická část se soustředí na tvorbu nového sjednoceného vizuálního stylu festivalu Multifest. V této části jsou kompletně popsány jednotlivé kroky při vypracovávání nového vizuálního stylu festivalu, od stanovení cílů přes zkoumání cílových skupin a návrhy, až k finální tvorbě všech potřebných grafických a audiovizuálních výstupů.
Využití nástrojů projektového managementu při tvorbě firemní identity
Matušů, Milan ; Kažimírová, Martina (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku projektového managementu při plánování projektu tvorby vizuální identity spolu s fotografováním produktů a tvorbou webové grafiky pro zadavatele. Mimo samotné plánování projektu práce také analyzuje současnou situaci a hodnotí, zda je projekt vhodný k realizaci. V práci jsou taktéž obsažená teoretická východiska nutná pro porozumění problematice. Ve výsledku pak může práce sloužit jako podklad pro realizaci projektu.
Marketingová komunikace Domu umění města Brna v letech 2007-2011
Jelínková, Adéla ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Práce analyzuje marketingovou komunikaci Domu umění města Brna v letech 2007 - 2011. Dům umění města Brna patří mezi nejvýznamnější regionální kulturní instituce, jeho návštěvnost však ve sledovaném období významně poklesla. Práce se věnuje otázce, zda tomu mohlo být i kvůli nedostatečné komunikační strategii. Součástí práce je analýza komunikační strategie bezprostřední konkurence instituce - Moravské galerie a Wannieck Gallery. Stěžejní část práce se zabývá jednotlivými prvky komunikačního mixu Domu umění. Zvláštní zřetel je věnován změně vizuální identity galerie, která proběhla v roce 2008. Na základě teorie a poznatků z odborné literatury jsou hodnoceny kladné i záporné stránky marketingových aktivit galerie. Vše doplňuje bohatá obrazová příloha. Pomocí výzkumu, který proběhl formou dotazníkového šetření, chce přiblížit, jak je instituce vnímána brněnskou veřejností. Závěrem se práce snaží zodpovědět na otázku, zda galerie svými aktivitami naplňuje své poslání a vytyčenou vizi, v níž figuruje jako součást sítě prestižních evropských galerií.
VIZUÁLNÍ IDENTITA PRO DESIGNÉRKU ŠPERKŮ
Bierská, Tereza ; Homola, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Vizuální styl pro dvojici designérek a jejich značku Palma de Alma. Navrh strategie propagace a vhodné prezentace pro začínající kreativní studio. Výsledný výstup práce zahrnuje fotografické filtry určené na objektivy pro digitální zrcadlovku a také smartphone. Filtry vytvářejí deformaci obrazu, která je způsobena broušeným sklem a tvoří tak celkovou vizuální podobu značky. Dále práce zahrnuje logotyp, vizitky a webové stránky prezentující výrobky designérek.
Návrh elektronického obchodu firmy
Hamala, Jakub ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje postupy vytvoření stránek internetového obchodu od vstupní analýzy, přes návrh informační architektury, designu až po programování a nahrání stránek na internet. Tyto postupy jsou následně aplikovány a je vytvořen funkční model obchodu. Důraz je kladen především na použitelnost vytvořeného modelu a jeho přínos v reálném světě.
Analysis and design of marketing communication for tourist destination - village Vinné and its surroundings
Marcin, Jakub ; Říha, David (vedoucí práce) ; Makeľ, Marián (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou aktuálního stavu marketingového mixu, komunikační strategie a jednotlivých aktivit obce Vinné souvísejících s cestovním ruchem. Součástí analýzy je také SWOT analýza a dotazníkové šetření. Jejím hlavním cílen je na základě zjištění navrhnout doporučení pro zlepšení a komunikační strategii obce s konkrétními taktikami, která by byla aplikovatelná okamžitě, tedy od června 2016. Součástí doporučení je i harmonogram jejich zavedení a návrh vizuální identity obce a sloganu. Jelikož atrakce obce mohou zaujmout všechny věkové kategorie, cílem práce je taktéž identifikovat rozdíly chování při výběru a plánování dovolené u lidí do a nad 30 let a doporučit čas a formu jejich oslovení marketingovou komunikací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.