| |
|
VIZUÁLNÍ IDENTITA PRO DESIGNÉRKU ŠPERKŮ
Bierská, Tereza ; Homola, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Vizuální styl pro dvojici designérek a jejich značku Palma de Alma. Navrh strategie propagace a vhodné prezentace pro začínající kreativní studio. Výsledný výstup práce zahrnuje fotografické filtry určené na objektivy pro digitální zrcadlovku a také smartphone. Filtry vytvářejí deformaci obrazu, která je způsobena broušeným sklem a tvoří tak celkovou vizuální podobu značky. Dále práce zahrnuje logotyp, vizitky a webové stránky prezentující výrobky designérek.
|
| |
|
Šířka hřbetu knihy
Horáková, Lucie ; Procházka, Tomáš (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výstupem Bakalářské práce je webová stránka 3Dbookmockup a Tumblr. Tento projekt by měl designérům ukázat nové možnosti vizualizace a prezentace v grafickém designu. Přínos aplikace je v pestrosti modelování dle vlastní specifikace, jednoduchého ovládání online generátoru a příjemného uživatelského prostředí.
|
| |
|
Město roborů 2 (videohra)
Kohlová, Zdeňka ; Dvorský, Jakub (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Město robotů 2 (videohra) se zabývá, čím vším si musí indie vývojář projít, pokud chce vytvořit svoji vlastní hru bez většího týmu. Vše je demonstrované na výstupech vlastní hry Město robotů 2. Výsledkem je game design dokument, kde lze vidět rozpracovanost videohry. Obsahuje narrative, herní mechaniky, concept art, flow chart, level design, design celé hry, scénář, dabing hlavní postavy a zvukový podklad. Dalším výstupem je krátký prototyp hry.
|
| |
|
Dočasná zóna
Maňas, Kristian ; Zálešák, Jan (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Dočasná zóna je open-source design studio. Tato diplomová práce se zabývá vznikem projektu a jeho teoretickým základem ze kterého vychází. Teoretická část definuje pojem „open-source design“ a snaží se vysvětlit motivaci za vznikem Dočasné zóny.
|
|
FaVU 2016
Konvica, Jakub ; Kořínková, Jana (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem FaVU 2016 se zabývá způsoby prezentace Fakulty výtvarných umění VUT v Brně. Výsledkem je teoretický návrh prezentace FaVU. Klade si za cíl otevřít diskuzi s vedením školy a jejími pedagogy. Část návrhu jsem ve spolupráci s fakultou realizoval. Práce se pohybuje na pomezí studie, analýzy, realizovaného návrhu a názoru. Obsahuje konkrétní aplikace ve formě akcí, řešení vizuální identity, marketingu a způsobů propagace.
|
| |