Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011
Machutová, Tereza ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011 Cíle práce: Cílem mé práce je provést výzkum spokojenosti diváků pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků výzkumu navrhnout řešení, která by mohla vést ke zlepšení v kritizovaných oblastech této akce. Metoda: Pro výzkum spokojenosti byla vybrána metoda osobního dotazování. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků akce. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. V každé ze zkoumaných oblastí se našli nespokojení návštěvníci, tudíž je na akci velký prostor pro zdokonalování. Celkově však byli diváci s akcí spokojeni. Klíčová slova: Sportovní akce, marketingový výzkum, spokojenost
Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014
Vaněk, Petr ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
(abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako marketingový a komunikační mix, definován je pojem velká sportovní akce. Druhá část obsahuje představení francouzské značky Peugeot a její české odnože Peugeot ČR. Je zde zmíněna historie nadnárodní společnosti a deskriptivní metodou popsána situace společnosti Peugeot ČR na současném českém trhu. Ve třetí až páté části probíhá analýza komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014. Nejprve jsou vždy vypsány sportovní akce z daného roku, následuje stručné shrnutí všech kampaní automobilky z téhož roku a v posledním bodu jsou velké sportovní akce s kampaněmi společnosti Peugeot ČR porovnány. Závěrečná šestá část práce obsahuje srovnání intenzity jednotlivých kampaní napříč roky 2012 - 2014, srovnání kampaní na základě dalších kritérií a závěrečné doporučení o využití sportovních akcí v komunikační strategii firmy.
Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice
Dobešová, Markéta ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice Cíle: Hlavním cílem této práce je aplikace sponzorských balíčků zhotovených v bakalářské práci na bývalé a současné sponzory s cílem získat zpětnou vazbu a případně je nalákat zpět na lepší protislužby. Dalším subcílem je navázání spolupráce s novými potenciálními partnery pro soutěž v moderní gymnastice pomocí vytvořené nabídky šité na míru. Metody: V práci jsou použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Metoda písemného dotazování je použita u bývalých a současných sponzorů a metoda direct mailu a osobního polo-strukturovaného interview u nově vybraných potencionálních sponzorů. Výsledky: Již v průběhu sběru dat byla prokázána neúplná využitelnost vytvořených sponzorských balíčků a naopak bylo zjištěno, jaké možnosti sponzorské spolupráce by partneři více preferovali. Na základě výsledků byly sestaveny nové sponzorské balíčky a především více žádaný nabídkový list reklam. Díky některým interview se podařilo pro soutěž získat nové sponzory. Klíčová slova: sponzorský balíček, nabídkový list reklam, sportovní reklama, sportovní akce, dar
Zásady bezpečnostních opatření pořadatelů na sportovní akci bez účasti policie ČR.
Buchalová, Kateřina ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
Název: Zásady bezpečnostních opatření pořadatelů na sportovních akcích bez účasti Policie ČR Cíle: Cílem této práce je popis bezpečnostních opatření pořadatelů na sportovních akcích. Metody: Diplomová práce teoretického stylu je zaměřena na vyhledávání dostupných studijních pramenů a jejich rešerší, jejich porovnání a sepsání souhrnu bezpečnostních opatření pořadatelů. Výsledky: Práce popisuje činnost pořadatelů na sportovních akcích a bezpečnostní opatření, která musí být zajištěna pořadateli před každým sportovním utkáním. Práce obsahuje vývoj obou vybraných sportů, popis diváckého násilí a skupin, které se na diváckém násilí nejčastěji podílí. Klíčová slova: bezpečnost, pořadatel, sportovní akce, násilí, divák
Management sportovní akce: závody Aliance dětského plavání
Vacková, Iveta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Management sportovní akce: závody Aliance dětského plavání Cíl práce: Návrh projektu 4. ročníku závodů Aliance dětského plavání jako použitelného modelu k organizaci akce. Použité metody: případová studie, polostrukturovaný rozhovor, neformální rozhovor, zúčastněné pozorování, analýza dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Návrh projektu závodů Aliance dětského plavání 2014, který je použitelný jako model této či podobné akce. Doporučení a návrhy pro organizátory dalších ročníků akce. Klíčová slova: sportovní akce, případová studie, zúčastněné pozorování, SWOT analýza, Aliance dětského plavání, plavání
Problematika organizování veřejného maratónu v běhu na lyžích
Gazdačková, Lucie ; Gnad, Tomáš (vedoucí práce) ; Finková, Dana (oponent)
Název práce: Problematika organizování veřejného maratónu v běhu na lyžích Cíle práce: Cílem této diplomové práce je identifikovat všechna úskalí při plánování, realizaci a vyhodnocení veřejného maratónu v běhu na lyžích. Dále by práce měla posloužit jako metodický návod pro organizaci masového závodu. Metoda: Při řešení byla použita metoda analýzy dokumentů, které se zabývají danou problematikou. Dalším zdrojem byly dlouholeté organizační zkušenosti LK Slovan Karlovy Vary s pořádáním masového závodu. Výsledky: Diplomová práce byla zpracována a vznikl tak podrobný návod k organizaci masového závodu. Hlavním přínosem této diplomová práce je, že může sloužit jako průvodce začínajícím organizátorům masových závodů. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je přehledně zpracována historie masových závodů v běhu na lyžích u nás i ve světě. Dále jsou zde vytyčena pravidla pro masové závody a také teoreticky rozepsán proces organizování sportovních akcí z hlediska ekonomického, marketingu a managementu. V praktické části se podrobně zabýváme přípravnou fází, realizační fází a závěrečným dokončením závodu. Klíčová slova: Běh na lyžích, masový závod, sportovní akce, metodická příručka
Obecný model a postup plánování sportovních akcí
Vízek, Patrik ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Obecný model a postup plánování sportovních akcí Cíle: Cílem této diplomové práce je vytvořit a navrhnout obecný postup pro plánování sportovních akcí a zároveň také zkonstruovat a navrhnout obecný model pro plánování sportovních akcí. Metody: V diplomové práci byla použita metoda kvalitativní analýzy a syntézy poznatků z vybraných akcí. Výsledky: Výstupy práce jsou obecný postup a model pro plánování sportovních akcí, které jsou použitelné pro kteroukoli sportovní akci a slouží organizátorům ke zjednodušení jejich práce s přípravou sportovní události. Klíčová slova: plánování, organizovaní, model plánování, postup plánování, sportovní akce
Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Zbořilová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentů
Podmínky dobrovolnictví při vybraných sportovních akcích
Denk, Štěpán ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Podmínky dobrovolnictví na vybraných sportovních akcích Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit oblast dobrovolnictví na vybraných sportovních akcích. Prezentována je metodika práce s dobrovolníky a to právě v jednotlivých oblastech managementu dobrovolnictví. Na základě dat z diametrálně odlišných akcí jsou definovány rozdílné charakteristiky sportovního dobrovolnictví. Dílčím cílem v závěrečné části je vypracovat doporučení na základě výzkumu, které by v budoucnu ještě zlepšily a zefektivnily sportovní dobrovolnictví na stejných či obdobných akcích. Metody: Samotný výzkum je proveden pomocí dotazníkové metody dobrovolníků na HME v atletice a oblastních závodů v orientačním běhu. Vedlejší metodou je rozhovor, konkrétně s ředitelem závodu orientačního běhu. Výsledky: Výsledky výzkumu zobrazují diametrálně odlišné podmínky organizace vybraných akcí jak v oblasti řízení dobrovolnictví, tak i ostatních klíčových činností. I přes velké rozdíly obou sportovních akcí existují určité charakteristiky sportovního dobrovolnictví, které jsou oběma akcím společné. Jak tyto společné rysy, tak i ty odlišné, jsou charakterizovány a diskutovány v praktické části. Závěrem vznikla skupina doporučení pro vytvoření podmínek úspěšnosti akce, na které se manažeři mohou zaměřit a využít je pro zdárnou...
Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015
Křehlík, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015 Cíle: Hlavním cílem je analýza organizace čtvrtého ročníku turnaje Mayor's Lax Cup, pořádaného klubem SK Lacrosse Jižní Město. Sestavení návrhů na zlepšení pro příští ročník. Metody: Výzkum je prováděn pomocí případové studie. Data byla získávána pomocí zúčastněného pozorování, analýzy dokumentů a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě získaných dat byla zpracována SWOT analýza. Výsledky: Mayor's Lax Cup je nadějnou sportovní akcí, která však stále trpí řadou nedostatků. Na jejich základě je sestaven výčet návrhů a doporučení pro zlepšení do příštích let. Klíčová slova: sportovní akce, případová studie, zúčastněné pozorování, SWOT analýza, Mayor's Lax Cup, lakros

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.