Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výuka orientačního běhu na 2.stupni ZŠ
Procházková, Zuzana ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Název: Výuka orientačního běhu na 2.stupni základní školy Autor: Bc. Zuzana Procházková Katedra: Katedra tělesné výchovy Vedoucí práce: PhDr. PaedDr. Ladislav Kašpar, Ph.D. Cíle: Cílem této práce je zmapovat výuku orientačního běhu na vybraných pražských základních školách a na nižších gymnázií. Zjistit pomocí dotazníkového šetření, zda se na těchto školách zařazuje orientační běh do školního programu a jak. Vedlejší cíl práce je, na základě výsledků a literatury, sestavit návrh na realizaci výuky orientačního běhu na druhém stupni. Metody: Sběr dat jsme provedli pomocí dotazníkového šetření. Vyhodnocení dotazníkového šetření jsme uvedli v tabulkách a grafech ze kterých jsme následně vyvodili výsledky pro dané téma práce. Metodou vedlejšího cíle, návrhu zařazení orientačního běhu do výuky, je podrobné studium literatury a výsledků z předchozího dotazníkového šetření. Výsledky: Do výzkumu bylo zařazeno 34 učitelů tělesné výchovy. Šestnáct učitelů se při své výuce věnuje orientačnímu běhu většina 1-3krát ročně. Polovina učitelů zařazuje orientační běh do hodin tělesné výchovy a víc jak polovina z nich zařazuje OB na školní akce a kurzy. Čtrnáct učitelů využívá při orientačních aktivitách speciální mapy pro orientační běh. Všichni učitelé chtějí, aby žáci uměli zorientovat mapu podle terénu. Klíčová...
Možnosti volnočasových aktivit v prevenci rizikového chování dospívajících
BALOUNOVÁ, Kateřina
Dnešní děti a mládež se dělí na dvě velké skupiny. Jedna skupina má detailně naplánovaný denní režim. Po škole absolvují každý den nějakou volnočasovou aktivitu, rodiče jim pečlivě zaplňují jakoukoli volnou chvilku. Mají obavy, aby jejich děti nepropadly špatným činnostem. Na druhou stranu však existuje skupina dětí, jejichž rodiče jim nechávají absolutní volnost. Nemají čas nebo chuť se jim věnovat. Pokud děti a mládež nemají plnohodnotnou náplň svého volného času, může je to svést na špatnou stranu potloukat se s vrstevníky po ulicích, nudit se a začít vymýšlet závadné aktivity. To následně může vést k užívání omamných látek, drobným krádežím, vandalství, záškoláctví apod. V souvislosti s touto problematikou vyvstávají otázky: dá se tomu nějak předcházet? Pomáhají neziskové organizace nabízející volnočasové aktivity těmto dětem najít jinou alternativu?
Speciálně pedagogická podpora klientů Domova pro zrakově postižené Palata
Zbořilová, Barbora ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Mrkosová, Eva (oponent)
Předmětem bakalářské práce je ucelený popis a charakteristika speciálně pedagogických aktivit Domova pro zrakově postižené Palata. Práce se skládá z několika kapitol, které se zprvu věnují problematice seniorského věku, dále problematice zrakového postižení v seniorském věku a volnému času v kontextu kvality života u seniorů. V poslední části nalezneme charakteristiku speciálně pedagogických aktivit na Palatě, jejich specifika pro seniory se zrakovým postižením a popis jejich průběhu. Cílem bakalářské práce je podat ucelený přehled o speciálně pedagogické podpoře v Domově pro zrakově postižené Palata a díky analýzám speciálně pedagogických činností, pozorování a analýze odborné literatury demonstrovat důležitost a potřebu těchto aktivit v zařízení pro seniory. Klíčová slova - zrakové postižení, senior, Domov pro zrakově postižené seniory Palata, speciální pedagogika, terapie, volný čas Bibliografický odkaz ZBOŘILOVÁ, B. Speciálně pedagogická podpora klientů Domova pro zrakově postižené Palata. Bakalářská práce. Praha : Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze. Vedoucí práce: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D., 2013. 57 s.
Toltécká moudrost ve výchově dětí
LUKÁČOVÁ, Romana
Práce se zabývá toltéckou moudrostí a její zahrnutí do výchovy. Cílem bakalářské práce je zmapovat historii a moudrost Toltéků na základě literárních děl. Dalším cílem je pomocí Čtyř dohod aplikovat moudrost na výchovu dětí. Teoretická části pojednává o jejich původu, historických cyklech, jejich podstatě; nastiňuje rozdílné chápání světa a cíle života Toltéků a běžného člověka. Dále popisuje cestu poznání jakožto postup, jak dospět k znovuobjevení své osobnosti. Praktická část se zabývá zásadami při výchově dětí, inspirovanými knihou Čtyři dohody, a také obsahuje čtyři aktivity a rady pro pedagoga.
Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti
Žamberská, Šárka ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti.“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti města Třebíč. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické práci jsou popsány základní teoretické poznatky z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Analytická část se věnuje posouzení současného stavu Třebíče, zahrnuje možnosti financování a stručný popis potenciálu města. Výstupem práce jsou návrhy na rozvoj cestovního ruchu v Třebíči, s tím související zvýšení konkurenceschopnosti regionu a rozvoj podnikatelských aktivit v této oblasti.
Návrh rozvoje cestovního ruchu v Brně a okolí a jeho dopady na firmy
Horká, Lenka ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Návrh rozvoje cestovního ruchu v Brně a okolí a jeho dopady na firmy“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Brno a okolí. Na základě analýzy současného stavu podpory turistického ruchu, možnostech financování a popisu nejvýznamnějších atraktivit v oblasti je výstupem práce popis konkrétních návrhů rozvoje cestovního ruchu.
Problematika volného času s přihlédnutím ke specifickým subkulturám mládeže
BRAUNOVÁ, Kateřina
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou volného času v souvislosti s vybranými subkulturami mládeže. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jako jsou kultura, subkultura, mládež a dále přibližuje oblasti, které s daným tématem souvisí. Představuje například problematiku volného času a vliv pedagogů, kteří se podílejí na podobě volnočasových aktivit a mohou svým přístupem působit na rozvoj jedince. Tato část dále popisuje teorie pojednávající o subkulturách mládeže a stručně charakterizuje vybrané subkultury mládeže. V neposlední řadě vymezuje pozitivní aspekty, či naopak rizika spojovaná se subkulturami mládeže. V praktické části jsou pomocí kvalitativního výzkumu získána data z polostrukturovaných rozhovorů, která zprostředkovali jednotliví zástupci vybraných subkultur. Sebraná data jsou následně okomentována v interpretační části tohoto oddílu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.