Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Oblíbenost tělesné výchovy a sportu mezi dětmi mladšího a staršího školního věku
Floreová, Lenka ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
NÁZEV: Oblíbenost tělesné výchovy a sportu mezi dětmi mladšího a staršího školního věku. AUTOR: Lenka Floreová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. PaedDr. Ladislav Kašpar, Ph.D. ABSTRAKT: Záměrem této práce je zjištění oblíbenosti TV a sportu u žáků mladšího a staršího školního věku v Kladně a okolních vesnic. Průzkum byl proveden prostřednictvím dotazníků, které vyplnilo 313 respondentů. Dotazník byl zaměřen na zjištění oblíbenosti sportovních činností a vztahu k TV. Měl za úkol zjistit, co v hodinách TV respondenty baví a co ne, jaké jiné sportovní činnosti žáci vykonávají mimo školní lavice a jaké další je lákají vyzkoušet. Dále dotazník zjišťoval, důvody oblíbenosti a neoblíbenosti TV a sportovních činností. Výsledky této diplomové práce byly vyhodnoceny za pomocí matematicko-statistických metod a zapsány do grafů a tabulek. Na základě odpovědí výzkumného šetření byly srovnávány obě pohlaví, mladší a starší školní věk a respondenti z kladenských a vesnických škol v okolí Kladna. KLÍČOVÁ SLOVA: Oblíbenost, tělesná výchova, sport, mladší školní věk, starší školní věk.
Preference a popularita jednotlivých sportovních odvětví u dětí staršího školního a dorostového věku v Kolíně
Keltner, Michal ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem "Preference a popularita jednotlivých sportovních odvětví u dětí staršího školního a dorostového věku v Kolíně". V teoretické části jsem se zaměřil na vymezení hlavních pojmů, jež figurují v názvu práce: preference, popularita, sportovní odvětví, děti staršího školního a děti dorostového věku. Získaná data jsem zpracovával na základě kvantitativní metody prostřednictvím dotazníkového šetření a vyhodnocení jsem provedl prostřednictvím tabulkového procesoru a statistických metod. Provedeným výzkumem jsem zjistil odpovědi na stanovené výzkumné otázky, ze kterých vyplynulo, že o výkonnostně provozovaný sport mají větší zájem děti staršího školního věku. Nejčastěji výkonnostně provozovanými sporty se ukázaly fotbal a tanec u obou skupin respondentů. Dále pak, že by dívky neměnily výkonnostně provozovaný sport za svůj oblíbený. U dětí dorostového věku bylo zjištěno, že by chtěly provozovat své oblíbené sportovní odvětví na výkonnostní úrovni. A že oblíbenost tělesné výchovy se neliší u dětí provozujících sport výkonnostně a rekreačně. KLÍČOVÁ SLOVA sport, sportovní odvětví, děti, starší školní věk, dorostový věk, zdraví, tělesná výchova, životní styl, preference, popularita
Kolektivní hodnocení kvality filmové a seriálové tvorby v Česko-Slovenské filmové databázi http: www.csfd.cz
Vychytil, Václav ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce "Kolektivní hodnocení kvality filmové a seriálové tvorby v Česko- Slovenské filmové databázi http://www.csfd.cz" se zabývá tématem agregovaného hodnocení skóre filmů v internetových filmových databázích, především v tzv. ČSFD a IMDb. Práce vymezuje internetové databáze v kontextu sociálního diskursu. Stručně informuje o historii internetových databází a seznamuje čtenáře s jejich fungováním. Databáze se postupem času staly autoritami v oblasti posuzování kvality filmů, a například u ČSFD je barevné rozdělení filmů určitou formou nastolování agendy. Práce poukazuje na problematiku kvality, a jejího hodnocení. Snaží se co nejvíce rozkrýt mechanizmus, jakým jsou tvořena čísla, která tuto kvalitu reprezentují. Zásadní částí jsou výsledky vlastního výzkumu. Z něj jsou zřetelné určité trendy ve směřování databází. Seriálová tvorba nakonec nebyla zkoumána podrobně, protože to neumožnily použité metody a rozsah práce.
Popularita a postoje k házené v České republice
Šimůnek, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita a postoje k házené v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k házené a vnímání její popularity v České republice. V rámci toho je také cílem zkoumat četnost a formy kontaktu respondentů s házenou a povědomí o tomto sportu. Metody: Pro získání dat potřebných pro zpracování tématu je použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku vytvořeného výhradně pro účely této práce. Zpracování teoretických východisek práce bylo dosaženo za pomoci metody studia pramenů Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje české veřejnosti k házené a také vnímání její popularity v rámci České republiky. Na základě dotazování byly objeveny hlavní faktory ovlivňující popularitu házené a také možná opatření, která by měla sloužit k jejímu zvýšení. Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj házené, výzkum, házená, elektronické dotazování
Popularita házené u studentů pražských vysokých škol
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jeníček, Jan (oponent)
Název: Popularita házené u studentů pražských vysokých škol Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu házené u pražské vysokoškolské populace. Práce se zabývá sledovaností házené a jejím provozováním. Dále se zaměřuje na povědomí a znalosti studentů o tomto sportu a na celkové vnímání atraktivity házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím metody elektronického dotazování. Hlavním nástrojem této metody byl dotazník vytvořený speciálně pro účely této práce. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, jak je házená populární po studenty pražských vysokých škol. Bylo zjištěno, v jaké míře ji provozují a sledují a jaké o ní mají znalosti. Poslední část pak zjistila, jaké atributy podle studentů činí házenou populární a jaké by mohly její atraktivitu zvýšit. Klíčová slova: Popularita, házená, sport, marketingový výzkum, elektronické dotazování
Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014
Zvelebilová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014 Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu ZOH Soči 2014 u českých návštěvníků těchto her. Metody: K marketingovému výzkumu v této práci jsem použila metodu kvantitativního sběru primárních dat, metodu osobního dotazování s využitím dotazníku. Sestavený dotazník byl mnou distribuován mezi české návštěvníky ZOH Soči 2014 v místě dění her, v prostředí Českého olympijského domu. Sběr dat probíhal přibližně dva týdny a získané informace byly zpracovány pomocí počítačové techniky. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu jsem zjistila, že ZOH Soči 2014 jsou mezi českými návštěvníky her velmi populární. Výzkumu se zúčastnilo 200 osob, z nichž 182 respondentů dotazník vyplnili. Ze získaných výsledků vyplývá, že ZOH Soči 2014 se zúčastnili především čeští diváci věkové kategorie 36 - 45 let, kteří se věnují sportu rekreačně a jeví zájem o dění na OH i prostřednictvím médií, kdy nejsou přímo součástí her. ZOH Soči 2014 splnily očekávání všech dotázaných a mnozí by doporučili návštěvu her ostatním. Klíčová slova: dotazování, marketingový výzkum, olympijské hry, ZOH Soči 2014, popularita
Vztah textových postupů a popularity při receptu mediálního textu na příkladu rozhlasového seriálu "Tlučhořovi"
Pouzarová, Patricie ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Cílem diplomové práce Vztah textových postupů a popularity při recepci mediálního textu na příkladu rozhlasového seriálu "Tlučhořovi" je odhalit, zda významotvorné textové postupy, které jsou v něm využity, souvisí s jeho popularitou a úspěchem. Jako metody jsou využity sémiotická analýza vzorku dílů ze seriálu a "respondent interview" s posluchači seriálu. V prvním se soustředí především na konkrétní textové postupy a v druhém na to, co respondenti pojmenovávají jako důvody, pro které seriál sledují. Významotvorné textové postupy jsou jedním z centrálních témat kulturálních studií a tato práce si klade za cíl vyvodit z výsledků závěr, který by byl zobecnitelný na vztah mediálních textů a jejich publik všeobecně.
Vliv zařazení parkouru na LOH na sledovanost gymnastiky a její popularitu
Ryšavý, David ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Vliv zařazení parkouru na LOH na sledovanost gymnastiky a její popularitu Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda bude mít zařazení parkouru na LOH vliv na sledovanost gymnastiky a její popularitu. Dílčími cíli bylo zjistit u respondentů povědomí o parkouru a gymnastice a jejich sledovanost. Metody: Ke splnění hlavního cíle bakalářské práce byl potřeba sběr primárních dat. Výzkum využíval kvantitativní metodu dotazování a neobešel se bez operacionalizace, která byla součástí předběžného vypracování postupu výzkumu. Výzkumný soubor byl vybrán výběrem dostupným. Dotazování probíhalo elektronickou formou na webové stránce Vyplnto.cz. Výzkum proběhl v květnu 2021 a finální výzkumný soubor obsahoval 63 respondentů. Výsledky: Bylo zjištěno, že zařazení parkouru na LOH by mělo vliv na sledovanost gymnastiky a její popularitu. Gymnastice v současné době popularita klesá, zatímco parkour je velmi populární, zejména u mladistvých. Právě na ně by gymnastika měla zaměřit svou propagační činnost, neboť u těchto jedinců převládá zájem o parkour. Klíčová slova: traceur, popularita, soutěž, fanoušek, nezávislost

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.