Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 356 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy na zlepšení propagace firmy
Fendrychová, Lucie ; Tuč, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení propagace, které by přispěly ke zvýšení prosperity společnosti.
Návrh podpory prodeje elektronického obchodu
Liebscher, Lukáš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce přináší návrh dílčích řešení z oblasti internetového marketingu pro obchod s elektronickými cigaretami. Zaměřuje se především na oblast podpory prodeje a direct marketingu, tedy nástrojů, které se používají pro zvýšení obratu e-shopu, zpřehlednění nabídky produktů a příslušenství, zlepšení komunikace a přístupu k zákazníkům. Na základě analýzy společnosti, požadavků a možností, které přináší dnešní internetový marketing, jsou navrhnuty dílčí nástroje cross-sellingu, up-sellingu a věrnostního systému. Z oblasti přímého marketingu je to vypracování návrhu pro e-mail marketing a online chat.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Podpora prodeje a reklama minipivovaru
Králová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Brněnská pivovarnická společnost s.r.o. se zaměřením na oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingové komunikaci a komunikačním mixu. Praktická část analyzuje vybranou společnost, současný stav a jeho vyhodnocení. Závěrečná část vychází z provedených analýz a poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové strategie společnosti.
Návrh marketingového mixu pro kadeřnictví
Štěrbová, Kristýna ; Havelka, Dušan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce má sloužit jako podklad pro posílení konkurenceschopnosti nového podniku zabývající se v oblasti poskytování kadeřnických služeb a zhodnocení působení podniku na trhu služeb.
Návrh komunikačního mixu
Koutná, Kateřina ; Čechová, Pavla (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikačního mixu vybraného podnikatele Marka Argana, který podniká v oblasti prodeje thajského zboží a zároveň nabízí služby v podobě lekcí jógy a masáží. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá teoretickými poznatky, které jsou východiskem pro další části práce. Druhá část popisuje činnost zvoleného podniku a analýzu současného marketingového a komunikačního mixu. V poslední části je navržen nový komunikační mix, který bude v podniku aplikován.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Pešek, Tadeáš ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je provést analýzu současného uplatnění komunikačních nástrojů společnosti GRD servis, s.r.o. a na základě výsledků této analýzy navrhnout odpovídající komunikační mix. Teoretická část se zaměřuje na obecná teoretická východiska marketingové komunikace, přičemž analytická část využívá těchto teoretických poznatků k analýze současného stavu komunikačních prostředků společnosti. Návrhová část po zhodnocení výsledků analýzy nabízí návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnost GRD servis, s.r.o.
Elektronický obchod firmy
Smolík, Luboš ; Zeman,, Tomáš (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu a marketingové strategie společnosti Crhák s.r.o. Analyzuje současný stav elektronického obchodu a porovnáním s moderními trendy a vývojem v oblasti e-commerce, přináší řešení na kvalitnější marketingovou propagaci a optimalizaci systému.
SAMSUNG Mobile Phones for year 2017 and their Competitiveness in the Czech Republic
Bendová, Kateřina ; Walek, Agata (oponent) ; Baumgartnerová, Alena (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with Samsung mobile phones for year 2017. It is primary focused on the technologies used in the mobile phones and their advantages over the competition on the Czech market. Furthermore, there are also described several marketing tools, which Samsung used in Czech retail to make its product more known and more visible. The last chapter deals with year 2017. The sales of the phone in the year 2017 were examined and the analytics of customer needs is provided.
Podpora prodeje a reklama nově vznikající společnosti
Nguyen, My Linh ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci především v oblasti podpory prodeje a reklamy nově vznikajícího podniku Balo Studio. První část práce je zaměřena na marketingovou teorii, která je především zaměřena na podporu prodeje a reklamu. V praktické části je analyzovaný současný stav konkurenčního prostředí a provedený marketingový výzkum. Třetí a zároveň poslední kapitola je vytvořena na základě předcho-zích analýz. Tato část se skládá z návrhů vlastního řešení marketingové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 356 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.