Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proměny kurikula v maturitním oboru Gastronomie 65-41-L/01, předmětu Odborný výcvik
Haiklová, Jaroslava ; Marinková, Helena (vedoucí práce) ; Čapek Adamec, Martin (oponent)
Úvod Hlavním cílem práce je zachycení proměn kurikula předmětu odborný výcvik v oboru gastronomie. Práce sleduje celkové zasazení odborného výcviku do přípravy na povolání ve vybraných obdobích; obsahové naplnění odborného výcviku, možnosti realizace odborného výcviku z hlediska právního zakotvení a možnosti realizace kurikulární reformy v oboru gastronomie, a to vzhledem k uplatnění absolventů na trhu práce. První, teoretická část práce je věnována historickému vymezením pojmu gastronomie, jejímu historickému vývoji, a to od antického období až po její současný stav v České republice. Součástí této části práce je také charakteristika vývoje koncepce odborného vzdělávání ve středním školství a tzv. kurikulární reforma v České republice. V druhé, praktické části práce provedeme snahu o shrnutí předložených informací v prvé části práce a předvedení jejich aplikace a dopadu na současnou podobu odborného vzdělávání ve středním školství v České republice.
Výuková opora pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami oboru Kuchařské práce tematického celku Polévky
Škuthanová, Petra ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Thorovská, Alena (oponent)
Cílem mé práce je návrh upraveného výukového postupu pro praktické vyučování oboru Kuchařské práce, tematického celku "Polévky", pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Návrh byl ověřen, praktická část zahrnuje zkušenosti s konkrétní skupinou žáků a doporučení do praxe. Teoretická část práce krátce představí E obor - Kuchařské práce pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a charakterizuje vzdělávání žáků s poruchami učení. Práce popisuje inkluzívní vzdělávání žáků, didaktiku, postupy a metody výuky, které vedou k podpoře vzdělávání v těchto oborech. Cílem práce je tvorba výukového materiálu v rámci praktického vyučování, pro žáky s LMP, ADHD a výchovnými problémy tak, aby s individuálním přístupem, formami a metodami výuky, žáci dosáhli co nevyšších studijních úspěchů. Práce také nabízí zjištění, které metody a formy práce s dětmi s postižením nejefektivněji napomáhají získání profesionální úrovně, která žákům přispěje k uplatnění na trhu práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.