Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mantinely přijímání darů v českých neziskových organizacích klimatického hnutí
Vondrová, Jana ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Muhič Dizdarevič, Selma (oponent)
Předkládaná práce se zabývá mantinely přijímání darů v českých neziskových organizacích klimatického hnutí. Čeští političtí lídři, na rozdíl od těch evropských, jsou spíše nevšímaví ke klimatické krizi, čemuž napovídá i vznik nových organizací v posledních letech vytvářejících tlak na řešení této situace. Tyto organizace doplnily starší, vzniklé na přelomu osmdesátých a devadesátých let minulého století. Aby organizace mohly prosazovat svoji agendu, potřebují síť dárců, kteří je budou podporovat. Cílem této práce je porozumět, jaké hodnoty a praktiky v organizacích regulují přijímání darů, a také porozumět motivacím jejich přístupu a jednání v konkrétních situacích.
Důvěra v neziskové organizace
Vnoučková, Kamila ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Muhič Dizdarevič, Selma (oponent)
Tato diplomová je zaměřena na téma důvěry v neziskové organizace z pohledu občanů zemí Visegrádské skupiny. Důvěra veřejnosti je klíčová pro fungování neziskových organizací a jejich postavení ve společnosti. Diplomová práce se věnuje otázce důvěry v prostředí postkomunistických zemí, které se kvůli své minulosti vyznačují všeobecně nízkou mírou důvěry. Cílem práce je odhalit, zda se u občanů zemi Visegrádské skupiny liší míra důvěry v neziskové organizace v závislosti na věku a dosaženém vzdělání. V první teoretické části jsou uvedena teoretická vymezení konceptů občanské společnosti, neziskových organizací a relevantních typů důvěry. Empirická část diplomové práce se skládá z metodologie, analytických postupů, interpretace výsledků a závěru. K testování hypotéz předpokládajících vztah mezi mírou důvěry v neziskové organizace, věkem a vzděláním byla použita metoda ordinální regrese, na základě které byl v obou případech odhalen statisticky významný vztah mezi proměnnými. klíčová slova: občanská společnost, neziskové organizace, důvěra v neziskové organizace, Visegrádská skupina
Sbírky a efektivita jejich využití
Machová, Anna ; Nová, Monika (vedoucí práce) ; Mlejnková, Kristýna (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o současném stavu dárcovství v České republice. Zaměřuje se především na porovnání metod veřejných sbírek a možnostech, které přináší on-line fundraising. Kvantitativní šetření se zabývá zmapováním postojů respondentů k veřejným sbírkám a fundraisingu. Podrobněji ukazuje jaké formy sbírek jsou pro respondenty nejvhodnější a zaměřuje se na jejich postoje a důvěru v efektivní využití darovaných příspěvků neziskovými organizacemi.
Vliv behaviorální ekonomie na fundraisingový emailing neziskové organizace Greenpeace Česká republika
Fišer, Matěj ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této práce je přinést nové poznatky v rámci oboru behaviorální ekonomie a prozkoumat působení vybraných behaviorálních konceptů na fundraisingové kampaně vedené skrz e-mail. Práce se z počátku zabývá teoretickým ukotvením behaviorální ekonomie, jejímu zasazení do historického kontextu a definicí vybraných konceptů, se kterými obor pracuje. Dále je přiblížen obor fundraisingu a jeho využití v neziskových organizacích. Ve druhé části se práce věnuje případové studii, která se zabývala aplikací vybraných behaviorálně ekonomických konceptů na e-mailingovou kampaň vedenou neziskovou organizací Greenpeace Česká republika. Praktická část představuje popis tohoto experimentu a analýzu výsledků, které odhalily, že behaviorální intervence se za určitých podmínek mohou chovat i kontraproduktivně.
Financování biatlonového a lyžařského klubu
Krause, Veronika ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Financování biatlonového a lyžařského klubu Cíle: Cílem bakalářské práce je identifikovat finanční zdroje, které klub využívá k financování své činnosti, a zjistit konkrétní nedostatky v jejich financování. Následně pak vytvořit doporučení na zlepšení jejich financování. Metody: V práci je použita kvantitativní metoda, konkrétně polostrukturované rozhovory se zaměstnancem úřadu Prahy 5 a zástupcem klubu. Dále byla provedena deskriptivní analýza zjištěných dat. Výsledky: Na základě rozhovoru se zástupcem klubu a analýze dat vyšlo najevo, že klub nevyužívá sponzoring ke svému financování. Dále také nevyužívá možnosti získat dotaci z Prahy 2. Klubu bylo doporučeno zažádat o dotaci i Prahu 2 a byl vytvořen sponzorský balíček, který bude klubu sloužit pro získání sponzora. Klíčová slova: Dotace, grant, nezisková organizace, sponzoring
Rozvoj IS pro studentskou organizaci
Dao, Ha My ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Tomášková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou již existující databáze a jejím rozvojem pro budoucí použití. Databáze náleží informačnímu systému zvanému BuddyIS, který je využíván studentskou neziskovou organizací ESN VŠE Praha - Buddy System. Cílem práce je konsolidace stávající databázové struktury, čehož lze dosáhnout pomocí refaktoringu a návrhu nových prvků. Práce je zpracována na základě znalosti fungování organizace a jejího operačního systému, které autorka získala svým působením v organizaci. Aktuální požadavky jsou vydedukovány z konzultací se zainteresovanými osobami. Přínosem práce je položený základ pro další rozvoj celého informačního systému a dále vzniklá dokumentace, která poslouží další generaci členů ve spolku.
Komunikační strategie neziskové organizace Loono, z.s.
Albrechtová, Věra ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce na Komunikační strategie neziskové organizace Loono představuje českou organizaci, jejíž misí je motivovat lidi, aby se o své tělo včas. V úvodní části práce je nastíněna činností předsta ně každý měsíc a Žiješ srdcem, které mají za úkol vzdělávat zejména kardiovaskulárních onemocnění. Následně se práce zaměřuje analýzu komunikační strategie a komunikačního mixu organizace. Součástí těchto kapitol je určení pozice Loono na plynou možná doporučení do velký dů komunikačních nástrojů, které organizace využívá ke své propagaci. Poslední oddíl bakalářské práce je věnován vlastnímu výzkumu, do kterého je zahrnuto dotazníkové šetření a sdělení. Ty mají za podpořenou znalost organizace v řadách veřejnosti, dále detailněji Loono skrze sociální sítě a zaměřit na tradičních
Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice
Steinbergerová, Zuzana ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice představuje mezinárodní neziskovou organizaci, jež se zaměřuje na zdraví mužů. Úvodní část práce se zaměřuje na historii organizace a její mise. Dále práce pokračuje oddílem o roli marketingu v neziskové organizaci a definováním marketingových cílů organizace Movember Foundation. Následně se bakalářská práce věnuje rozboru komunikační strategie organizace v České republice. Součástí této kapitoly je také analýza cílových skupin neziskové organizace, identifikace konkurenčních neziskových organizací a situační analýza o povědomí mužské rakoviny v ČR. Dále jsou v práci analyzovány komunikační aktivity organizace, jež jsou rozděleny do dvou časových období: období let 2009-2012 a 2013-2015. Předposlední oddíl bakalářské práce je věnovaný vlastnímu výzkumu, který si klade za cíl zjistit, jak vysoké je povědomí o organizace v České republice a zda je tato organizace vnímána Čechy jako důvěryhodná. Kromě toho tento výzkum odpoví také na to, zda se organizaci během jejího sedmiletého působení podařilo zvýšit povědomí o mužské rakovině v české populaci. Závěrečný oddíl je věnován doporučení, jak může nezisková organizace Movember Foundation zlepšit svou komunikační strategii.
Mediální obraz neziskových organizací působících v romských komunitách
Šubrtová, Kateřina ; Hronová, Tereza (vedoucí práce) ; Veselková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá mediálním obrazem neziskových organizací, které působí v romských komunitách. Zkoumány jsou zprávy ze čtyř českých zpravodajských portálů Aktuálně.cz, Deník.cz, iDNES.cz a Novinky.cz v období leden - červenec 2013. Teoretická část uvádí vybrané koncepty mediální teorie, užívané při analýze mediálních obsahů: gatekeeping, zpravodajské hodnoty, nastolování agendy, rámcování, dále je teoreticky vymezen neziskový sektor a organizace do něj spadající a také některé aspekty současné situace, které mohou ovlivňovat veřejný a mediální obraz neziskových organizací. Následně je věnován prostor popisu situace Romů a sociálního vyloučení, které po staletí provází jejich historii. Práce se také věnuje konceptu nového rasismu a mediálního zobrazování minorit, které je aplikováno na mediální zobrazování Romů v České republice. Kapitola týkající se metodologie definuje základní výzkumnou otázku, popisuje výběrový soubor, zkoumané období. Praktická část obsahuje analýzu mediálních obsahů - v kvantitativní části jsou k dispozici údaje o počtu nalezených článků, výskytu neziskových organizací a jejich zástupcích, o prostoru, který organizace ve zprávě zaujímá, také je uvedeno rozdělení zpráv podle převažujícího tématu. Kvalitativní interpretace se snaží o nalezení role neziskové organizace....

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.