Název: Komunikační strategie neziskové organizace Loono, z.s.
Překlad názvu: Communications Strategy of Nonprofit Organisation Loono, z.s.
Autoři: Albrechtová, Věra ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: Bakalářská práce na Komunikační strategie neziskové organizace Loono představuje českou organizaci, jejíž misí je motivovat lidi, aby se o své tělo včas. V úvodní části práce je nastíněna činností předsta ně každý měsíc a Žiješ srdcem, které mají za úkol vzdělávat zejména kardiovaskulárních onemocnění. Následně se práce zaměřuje analýzu komunikační strategie a komunikačního mixu organizace. Součástí těchto kapitol je určení pozice Loono na plynou možná doporučení do velký dů komunikačních nástrojů, které organizace využívá ke své propagaci. Poslední oddíl bakalářské práce je věnován vlastnímu výzkumu, do kterého je zahrnuto dotazníkové šetření a sdělení. Ty mají za podpořenou znalost organizace v řadách veřejnosti, dále detailněji Loono skrze sociální sítě a zaměřit na tradičních
Klíčová slova: #prsakoule; #zijessrdcem; dotazník; komunikační strategie; Loono; marketingová komunikace; nezisková organizace; obsahová analýza; #boobsballs; #youlivebyheart; communication strategy; content analysis; Loono; marketing communication; nonprofit organization; questionnaire

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86156

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357437


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet