Název: Vliv behaviorální ekonomie na fundraisingový emailing neziskové organizace Greenpeace Česká republika
Překlad názvu: The impact of behavioral economics on email fundraising of non profit organization Greenpeace ČR
Autoři: Fišer, Matěj ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Behaviorální ekonomie; e-mailing; fundraising; Greenpeace; nezisková organizace; teorie nudges; Behavioral economics; e-mailing; fundraising; Greenpeace; nonprofit organization; nudge theory

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110397

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405695


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet