Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv behaviorální ekonomie na fundraisingový emailing neziskové organizace Greenpeace Česká republika
Fišer, Matěj ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této práce je přinést nové poznatky v rámci oboru behaviorální ekonomie a prozkoumat působení vybraných behaviorálních konceptů na fundraisingové kampaně vedené skrz e-mail. Práce se z počátku zabývá teoretickým ukotvením behaviorální ekonomie, jejímu zasazení do historického kontextu a definicí vybraných konceptů, se kterými obor pracuje. Dále je přiblížen obor fundraisingu a jeho využití v neziskových organizacích. Ve druhé části se práce věnuje případové studii, která se zabývala aplikací vybraných behaviorálně ekonomických konceptů na e-mailingovou kampaň vedenou neziskovou organizací Greenpeace Česká republika. Praktická část představuje popis tohoto experimentu a analýzu výsledků, které odhalily, že behaviorální intervence se za určitých podmínek mohou chovat i kontraproduktivně.

Viz též: podobná jména autorů
10 FIŠER, Martin
6 FIŠER, Miroslav
2 Fišer, Marcel
6 Fišer, Marek
10 Fišer, Martin
10 Fišer, Michal
1 Fišer, Milan
6 Fišer, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.