| |
|
Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace
Pospíšilová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Urban, Jan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o marketingové strategii Jazz klubu Reduta a divadelní improvizační skupiny Improvariace. Teoretická část se zabývá předmětem marketingu, jeho procesy a marketingovým mixem zaměřeným na kulturu a kulturní produkt. Dále definuje význam marketingu v kultuře, včetně popisu typologie publika. Teoretická část práce vytváří základ pro následující praktickou část, která se zabývá konkrétní marketingovou strategii Jazz klubu Reduta a souboru Improvariace pro divadelně improvizační představení konající se v Redutě. Praktická část přibližuje historii divadelních sportů a definuje soubor Improvariace a jejich repertoár. Práce si dala za cíl zmapovat komerční komunikaci divadelních představení, kriticky ji zhodnotit a navrhnout případná zlepšení.
|
| |
|
Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku
ŠKRLETOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy navrhnout případné změny stávajícího stavu. Teoretická část je zpracována na základě získaných poznatků z odborné a vědecké literatury zabývající se problematikou marketingu, marketingového mixu, procesem marketingového strategického řízení a systemizací jednotlivých marketingových strategií. V praktické části jsou v úvodu shrnuty základní informace o podniku jako např. historie podniku, vývoj loga, struktura zaměstnanců, organizační struktura atd. Na tento úvod o podniku navazují již provedené analýzy, dále návrh na zlepšení a projekt vytvoření e-shopu a internetových stránek. Mezi tyto analýzy patří analýza marketingového mixu, Porterova analýza pěti hybných sil, SWOT analýzy a tvorba business modelu.
|
|
Marketingové prostředí vietnamského trhu s luxusním zbožím
Ho, Thu Huong ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce monitoruje trh s luxusním zbožím obecně, dále analyzuje vietnamský trh s luxusním zbožím, a na základě vybraných analýz zhodnotí, zda má tento trh skutečně slibné příležitosti a perspektivu do budoucna. Dílčím cílem práce je charakterizovat typické chování vietnamského spotřebitele luxusního zboží a analyzovat a formulovat možná doporučení marketingových strategií konkrétní vybrané firmy působící na vietnamském trhu v oblasti luxusního zboží.
|
|
Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice
Zhuravlova, Milena ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Luzanová, Marianna (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou vyučovací metody The Callan School a možnosti její adaptace v České republice. V práci se provádí výzkum pomocí standardních výzkumných metod: PEST analýzy prostředí v České republice ve vztahu k pořádání jazykových kurzů, výzkum mentality obyvatel České republiky a jejich vztah k vzdělání a výuce cizích jazyků, SWOT analýza Callanovy metody a další. Hlavním přínosem diplomové práce je zhodnocení možnosti adaptace nové metody v České republice s přihlédnutím k místním zvykům a možnostem obyvatel. Diplomová práce obsahuje též popis a filozofii samotné Callanovy metody pro seznámení čtenáře s jejími základními rysy.
|
| |
|
Influence of advertising on the customer
Homolová, Kristína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Perdík, Marek (oponent)
Tato práce se snaží zjistit, do jaký míry vlívá reklama na spotřebitele. Hlavním subjektem této práce jsou reklamní techniky použité společností Coca-Cola. Teoretická část práce se soustředí na vymezení marketingové terminologie jako komunikace, marketing, marketingový mix a marketingové strategie. Praktická část obsahuje analýzu postavenou na dotazníkovém šetření. Studie přispěla k zistení jakým velkým způsobem reklama působí na určitou cílovou skupinu, stejně jako jiné sekundární faktory ovlivňujíce zákazníkovo vnímaní v čase nákupu.
|
|
Marketing strategies of CzechTourism agency
Kováč, Jakub ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá marketingovými strategiemi agentury CzechTourism, která je sdružením cestovního ruchu destinace Česká republika. Cílem práce je analyzovat tyto strategie, a tím poskytnout ucelený pohled na marketingovou činnost agentury. Teoretická část se věnuje tvorbě marketingové strategie obecně, specifikám marketingu neziskových organizací a destinací cestovního ruchu. Praktickou část tvoří situační analýza destinace Česká republika, představení agentury CzechTourism a analýza jejích marketingových aktivit.
|
|
Marketing and communications strategies of McDonald's
Antalíková, Eva ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Jak může podnik dosáhnout svých cílů na určitém trhu? Jak prodat spotřebiteli svůj produkt? Jak být úspěšným a svou pozici si udržet co možno nejdéle? Na tyto otázky jsem hledala odpovědi ve své práci. Zaměřila jsem se na marketingové a komunikační prostředky, které používá společnost McDonald's, aby si udržela přízeň svých zákazníků a získala další zákazníky na nových trzích.
|