Název: Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař
Překlad názvu: Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar
Autoři: Krausová, Dagmar ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Tolar, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingové strategie; marketingový plán; marketingový výzkum; situační analýza; SWOT; marketing plan; marketing research; marketing strategies; situational analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29314

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81532


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet