Název:
Zhodnocení působení firmy Moet-Hennessy na českém trhu a potenciál jeho rozšíření na trh slovenský
Překlad názvu:
The evaluation of Moet Hennessy activities on the Czech market and its potential expansion upon the Slovak market
Autoři:
Kotúčová, Michaela ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá zhodnocením působení firmy Moet Hennessy v České republice. Poskytuje ucelený přehled portfolia firmy a také náhled do marketingových strategií jednotlivých značek. Jelikož se tato firma zabývá prodejem alkoholických nápojů, práce analyzuje také bariéry podnikání s těmito produkty na českém trhu. Cílem práce je také zhodnotit potenciál rozšíření na trh slovenský, v souvislosti s čímž nabízí i rozbor vhodné formy vstupu.The thesis evaluates activities of company Moet Hennessy in the Czech Republic. It provides a comprehensive overview of the company's portfolio, as well as insight into individual brands' marketing strategies. Since the company's core business is trade with alcoholic beverages, this thesis also analyzes the barriers connected to this business in the Czech Republic. The aim is also to evaluate the potential expansion upon the Slovak market and analyze appropriate forms of market entry.
Klíčová slova:
marketingové strategie; Moet Hennessy; obchodní činnost; slovenský trh; business; marketing strategies; Moet Hennessy; the Slovak market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35472