Název: Zhodnocení působení firmy Moet-Hennessy na českém trhu a potenciál jeho rozšíření na trh slovenský
Překlad názvu: The evaluation of Moet Hennessy activities on the Czech market and its potential expansion upon the Slovak market
Autoři: Kotúčová, Michaela ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingové strategie; Moet Hennessy; obchodní činnost; slovenský trh; business; marketing strategies; Moet Hennessy; the Slovak market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35472

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162171


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet