Název:
Marketingové a komunikačné stratégie firmy McDonald´s
Překlad názvu:
Marketing and communications strategies of McDonald's
Autoři:
Antalíková, Eva ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Ako môže podnik dosiahnuť svoje ciele na určitom trhu? Ako predať spotrebiteľovi svoj produkt? Ako byť úspešným a svoju pozíciu si udržať čo možno najdlhšie? Na tieto otázky som hľadala odpovede vo svojej práci. Zamerala som sa na marketingové a komunikačné prostriedky, ktoré používa spoločnosť McDonald's, aby si udržala priazeň svojich zákazníkov a získala ďalších zákazníkov na nových trhoch.Jak může podnik dosáhnout svých cílů na určitém trhu? Jak prodat spotřebiteli svůj produkt? Jak být úspěšným a svou pozici si udržet co možno nejdéle? Na tyto otázky jsem hledala odpovědi ve své práci. Zaměřila jsem se na marketingové a komunikační prostředky, které používá společnost McDonald's, aby si udržela přízeň svých zákazníků a získala další zákazníky na nových trzích.How can a company achieve its goals in a particular market? How to sell its product to the consumer? How to be successful and to maintain its position as long as possible? These questions I sought answers in my work. I focused on marketing and communication tools used by McDonald's to retain the favor of their customers and to gain new customers in new markets.
Klíčová slova:
komunikační mix; komunikační strategie; marketingové strategie; marketingový mix; McDonald's; životní cyklus produktu; communication mix; communications strategies; marketing mix; marketing strategies; McDonald's; product life cycle
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25419