Název: Marketingové a komunikačné stratégie firmy McDonald´s
Překlad názvu: Marketing and communications strategies of McDonald's
Autoři: Antalíková, Eva ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; komunikační strategie; marketingové strategie; marketingový mix; McDonald's; životní cyklus produktu; communication mix; communications strategies; marketing mix; marketing strategies; McDonald's; product life cycle

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25419

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73958


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet