Název: Marketingové stratégie agentúry CzechTourism
Překlad názvu: Marketing strategies of CzechTourism agency
Autoři: Kováč, Jakub ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: CzechTourism; marketingové strategie; marketingový mix; sdružení cestovního ruchu; SWOT analýza; association of tourist destination; CzechTourism; marketing mix; marketing strategies; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25423

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74233


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet