Název: Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku
Překlad názvu: Analysis of the marketing strategy in the selected company
Autoři: ŠKRLETOVÁ, Hana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: business model; Marketing; marketingové strategie; marketingový mix; Porterova analýza pěti hybných sil; strategický marketing; SWOT analýza; business model; Marketing; marketing mix; marketing strategies; Porter's analysis of five driving forces; strategic marketing; SWOT analysis
Citace: ŠKRLETOVÁ, Hana. Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29008

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156530


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-09-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet