Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh online marketingové komunikace nově vznikající společnosti
Mošťková, Božena ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem online marketingové komunikace nově vznikající společnosti Argana Cosmetics, s.r.o., s cílem zlepšení jejich online marketingové komunikace. Teoretická část práce vymezuje základní marketingová východiska. Praktická část je věnována představení společnosti a jejího okolí, provedením analýz z teoretické části a následnému dotazníkovému šetření, jehož výsledky jsou dále využity v návrhové části. Závěrečná část je věnována návrhům a doporučením, které by mohly vést ke zlepšení online marketingové komunikace společnosti.
Zavedení Influencer marketingu v konkrétní společnosti
Matyášová, Gabriela ; Šedivá, Zuzana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zavedením influencer marketingu v konkrétní společnosti. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu, komunikačního mixu a marketingu na sociálních sítích. V druhé části je zpracována analytická část, kde je proveden návrh na implementaci influencer marketingu ve společnosti. Na základě analytické části jsou navrženy návrhy a doporučení pro snadnější zapojení influencer marketingu do strategie značky a také pro jednotlivé influencery.
Influencer marketing v cestovním ruchu
Baletková, Michaela
Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v cestovním ruchu, konkrétně spoluprací destinačních agentur s influencery za účelem propagace destinací. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, influencer marketing, cestovní ruch a destinace cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu dat, která byla získána pomocí kvalitativních i kvantitativních šetření ve formě rozhovorů a dotazníků. Na základě získaných poznatků z teoretické i praktické části byla vyhotovena doporučení pro destinační agentury a influencery, která mohou napomoct efektivnější budoucí spolupráci. V závěru práce je navržen optimální způsob spolupráce obou subjektů v destinacích České republiky.
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Krpalová, Aneta
Tato bakalářská práce zkoumá, jak influenceři v oblasti fashion působí na uživatele sociální sítě Instagram, a jak je influencer marketing vnímán cílovým publikem a influencery samotnými. Teoretická část práce je zaměřena na marketing obecně, dále na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce obsahuje kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů s vybranými influencery v oblasti fashion, kteří působí na sociální síti Instagram a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, který je zaměřen především na uživatele sociální sítě Instagram. Na základě získaných poznatků a výsledků z teoretické a praktické části budou navržena doporučení, jakým způsobem by měl být influencer marketing prováděn, aby bylo dosaženo pozitivních výsledků.
Právní aspekty skryté reklamy na sociálních sítích se zaměřením na její vnímání dítětem
Jirůtková, Martina ; Křesťanová, Veronika (vedoucí práce) ; Holcová, Irena (oponent)
98 Abstrakt: Právní aspekty skryté reklamy na sociálních sítích se zaměřením na její vnímání dítětem Cílem této diplomové práce je posouzení, zda aktuální účinné právní předpisy jsou schopné reagovat na nový fenomén sociálních sítí, a to primárně v oblasti reklamní činnosti. Autorka diplomové práce si dává za cíl zanalyzovat aktuální právní stav v oblasti skryté reklamy a zhodnotit, zda tato úprava představuje účinnou ochranou v tomto on-line prostředí a zvláště, jestli reflektuje věk uživatelů sociálních sítí a zda dětskému publiku poskytuje zvýšenou ochranu. První kapitola práce rozebírá sociální sítě a influencery, a to nejen z obecného hlediska, avšak i z pohledu práva. Tato kapitola taktéž blíže popisuje tři vybrané sociální sítě, tj. Facebook, Instagram a YouTube. Následující část práce obsažená v druhé až čtvrté kapitole zaměřuje svou pozornost na úpravu skryté reklamy v českém právní řádu, požadavky vybraných sociálních sítí na označování reklamního obsahu a zahraniční rozhodovací praxi v oblasti skryté reklamy na sociálních sítích. Předmětem rozboru byly nejen předpisy aplikovatelné v rámci sociálních sítí, ale i předpisy upravující reklamu v jiném prostředí pro získání uceleného přehledu úpravy skryté reklamy. Kapitola pátá se zabývá postavením dítěte v českém právním řádu. Popisuje požadavky...
Influencer marketing: současná teorie a praxe na českém trhu
Vedralová, Adéla ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem influencerů a influencer marketingu v České republice. Jejím cílem je vymezit teoretický rámec influencer marketingu a následně ověřit, zda praxe odpovídá vymezenému teoretickému rámci. Nejdříve práce pojednává o public relations, propagandě, dvoustupňovém modelu komunikace a názorových vůdcích. Následně je definován influencer a influencer marketing, jsou představeny sociální sítě a vymezeno, kolik Čechů tráví čas na internetu, sociálních sítích a na kterých přesně. V poslední časti je práce zaměřená na analýzu akademických prací mladších čtyři roky pro zachování aktuálnosti tématu. Poznatky z analýzy akademických prací jsou poté porovnány s ukázkami influencer marketingu na sociální sítí Instagram.
Manipulace v marketingové komunikaci
BURIANOVÁ, Denisa
Cílem předkládané diplomové práce je vyhodnocení postoje generace Y vůči používaným manipulativním praktikám vybraných obchodníků a to na základě analýzy problematických přístupů. Z hlediska metodického postupu byl využit kvalitativní přístup, konkrétně metody obsahové analýzy a individuální hloubkové rozhovory. Výsledky ukazují, že s novou technologickou érou je k dispozici mnoho nových metod, kterými lze manipulovat spotřebitelské chování při rozhodování o nákupu. Mezi respondenty, kterými byli zástupci generace Y, převažoval negativní postoj k manipulativním praktikám používaných při slevových akcích v rámci podpory prodeje. Předmětem kritiky byl též přístup k influencer marketingu a propagaci alkoholických a tabákových výrobků. Naopak tolerantnější přístup byl zastáván k reklamním spotům.
Činnost influencerů na sociální síti Instagram z hlediska zákona o regulaci reklamy
Kubištová, Kristýna ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Hurychová, Klára (oponent)
Činnost influencerů na sociální síti Instagram z hlediska zákona o regulaci Diplomová práce se zabývá problematikou influencer marketingu na sociální síti Instagram jako moderní formy reklamy, která je činěna prostřednictvím tzv. influencerů. Zaměřuje se především na otázku regulace reklamy na platformě Instagram, a to specificky na tzv. skrytou reklamu, potažmo pravidla, vhodnost a dostatečnost označování reklamních spoluprací mezi zadavateli a influencery a problematiku této obla Za tím účelem vymezuje především v 1. a 2. kapitole jednotlivé pojmy jako je influencer marketing a jeho formy, influencer, platforma Instagram jako sociální médium a reklama včetně jejích odnoží v podobě teleshoppingu, product placementu a spozoring marketingového, ale především z hlediska právního, a oba obory tak propojuje. Stěžejní část diplomové práce ve 3. kapitole je věnována rozboru nekalé obchodní praktiky spočívající v nepřiznání obchodního záměru. V této kapitole je rovněž zahrnuto srovnání s přístupem jiných států (zejm. Německa a Švédska) prostřednictvím tamní judikatury. Problematika samotného označování reklamních příspěvků na Instagramu zohledňující specifické nástroje poskytované Instagramem či jazyk užívaný k čení a jejich vhodnost potom rozebrána ve 4. kapitole diplomové práce. V této části je pro porovnání...
Právní aspekty spolupráce influencerů se zadavateli reklamy
Havránková, Anna ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Hurychová, Klára (oponent)
Právní aspekty spolupráce influencerů se zadavateli reklamy Abstrakt Diplomová práce se zabývá právními aspekty spolupráce influencerů se zadavateli reklamy. Jedná se o podnikatele, kteří se spojují s influencery, představující osoby s vlivem na uživatele sociálních sítí, za účelem využití těchto osob k propagaci své značky či produktů. Práce je rozdělena celkem do šesti částí. V první části je nejprve definován ústřední pojem influencer a je vymezeno jeho zařazení do praxí ustálených skupin. Zároveň je v této části důkladně rozebráno právní postavení influencera, přičemž zvláštní pozornost je věnována kvalifikaci influencera jako podnikatele, soutěžitele, zpracovatele a šiřitele reklamy. Druhá část se zabývá širším kontextem influencerovy tvorby, je tedy pojmově vymezena reklama, influencer marketing a je popsáno fungování sociálních sítí. Třetí část mapuje současnou právní úpravou vztahující se k reklamě obecně a zkoumá možnosti její aplikace pro reklamu tvořenou influencery. Ve čtvrté části práce pojednává o samoregulačních organizacích a iniciativách působících v oblasti reklamy. Vedle evropské samoregulace je prostor věnován zejména českým samoregulátorům, jež jsou následně podrobeni komparaci s hlavní francouzskou samoregulační organizací. Závěr této části je zaměřen na samoregulační funkci smluvních...
Reklama na instagramových profilech českých influencerů generace Z
Novotná, Lucie ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Reklama na instagramových profilech českých influencerů generace Z Bakalářská práce Autor práce: Lucie Novotná Abstrakt v českém jazyce Tato bakalářská práce se zabývá reklamou na instagramových profilech deseti nejsledovanějších českých influencerů generace Z. V teoretické části práce jsou definovány pojmy jako Instagram, influenceři, generace Z a také jsou zde popsány obecné principy influencer marketingu, vysvětleno fungování reklamy na Instagramu a formy spolupráce značek s influencery. Praktická část práce se pak zaměřuje na konkrétních deset influencerů a detailně se věnuje jejich spolupracím se značkami. Analýzou dat z profilů těchto influencerů na Instagramu za rok 2020 jsou zkoumány všechny jejich příspěvky obsahující reklamu. Cílem této bakalářské práce je zmapovat oblast reklamy na instagramových profilech nejsledovanějších českých influencerů generace Z a popsat přístup těchto influencerů k reklamě - jakou podobu jejich reklamní příspěvky mají, jaký produkt nebo službu propagují a zda se jedná o jednorázovou nebo dlouhodobou spolupráci s danou značkou. Zejména je pak v práci zkoumáno, jestli vybraní nejsledovanější influenceři reklamu označují, a pokud ano, jakými způsoby ji označují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.