Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Influencer marketing: současná teorie a praxe na českém trhu
Vedralová, Adéla ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem influencerů a influencer marketingu v České republice. Jejím cílem je vymezit teoretický rámec influencer marketingu a následně ověřit, zda praxe odpovídá vymezenému teoretickému rámci. Nejdříve práce pojednává o public relations, propagandě, dvoustupňovém modelu komunikace a názorových vůdcích. Následně je definován influencer a influencer marketing, jsou představeny sociální sítě a vymezeno, kolik Čechů tráví čas na internetu, sociálních sítích a na kterých přesně. V poslední časti je práce zaměřená na analýzu akademických prací mladších čtyři roky pro zachování aktuálnosti tématu. Poznatky z analýzy akademických prací jsou poté porovnány s ukázkami influencer marketingu na sociální sítí Instagram.

Viz též: podobná jména autorů
2 VEDRALOVÁ, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.