Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Právní aspekty skryté reklamy na sociálních sítích se zaměřením na její vnímání dítětem
Jirůtková, Martina ; Křesťanová, Veronika (vedoucí práce) ; Holcová, Irena (oponent)
98 Abstrakt: Právní aspekty skryté reklamy na sociálních sítích se zaměřením na její vnímání dítětem Cílem této diplomové práce je posouzení, zda aktuální účinné právní předpisy jsou schopné reagovat na nový fenomén sociálních sítí, a to primárně v oblasti reklamní činnosti. Autorka diplomové práce si dává za cíl zanalyzovat aktuální právní stav v oblasti skryté reklamy a zhodnotit, zda tato úprava představuje účinnou ochranou v tomto on-line prostředí a zvláště, jestli reflektuje věk uživatelů sociálních sítí a zda dětskému publiku poskytuje zvýšenou ochranu. První kapitola práce rozebírá sociální sítě a influencery, a to nejen z obecného hlediska, avšak i z pohledu práva. Tato kapitola taktéž blíže popisuje tři vybrané sociální sítě, tj. Facebook, Instagram a YouTube. Následující část práce obsažená v druhé až čtvrté kapitole zaměřuje svou pozornost na úpravu skryté reklamy v českém právní řádu, požadavky vybraných sociálních sítí na označování reklamního obsahu a zahraniční rozhodovací praxi v oblasti skryté reklamy na sociálních sítích. Předmětem rozboru byly nejen předpisy aplikovatelné v rámci sociálních sítí, ale i předpisy upravující reklamu v jiném prostředí pro získání uceleného přehledu úpravy skryté reklamy. Kapitola pátá se zabývá postavením dítěte v českém právním řádu. Popisuje požadavky...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.