Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Influencer marketing v cestovním ruchu
Baletková, Michaela
Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v cestovním ruchu, konkrétně spoluprací destinačních agentur s influencery za účelem propagace destinací. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, influencer marketing, cestovní ruch a destinace cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu dat, která byla získána pomocí kvalitativních i kvantitativních šetření ve formě rozhovorů a dotazníků. Na základě získaných poznatků z teoretické i praktické části byla vyhotovena doporučení pro destinační agentury a influencery, která mohou napomoct efektivnější budoucí spolupráci. V závěru práce je navržen optimální způsob spolupráce obou subjektů v destinacích České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.