Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Investice do rozvoje lidského kapitálu
Tolarová, Šárka ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je lidský kapitál, možnosti investování do jeho rozvoje a následné využití v praxi. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část definuje samotný lidský kapitál, investice do lidského kapitálu a firemní vzdělávání (které je jednou z forem rozvoje lidského kapitálu). Praktická část se věnuje analýze vnitřního prostředí firmy, ve které proběhlo dotazníkové šetření, zaměřené na zjištění, jak vnímají zaměstnanci společnosti současný stav vzdělávacího systému zaměřeného na rozvoj jejich lidského kapitálu. Cílem této práce je tedy definovat lidský kapitál, popsat investice do jeho rozvoje, shrnout teoretické poznatky k tématu firemního vzdělávání a následně ověřit jejich platnost v praxi. Klíčová slova Lidský kapitál, investice do lidského kapitálu, osobní rozvoj, firemní vzdělávání rozvojové potřeby, znalosti a dovednosti. Annotation The subjekt of this thesis is human capital, investment options in its development and subsequent use in practice. The paper is divided into two parts. The theoretical part describes human capital, investment in human capital and company training (which is a form of human capital development). The practical part analyzes internal environment of the company. It is also carried out a survey to determine how employees perceive the company's...
Andragogická podpora rozvoje profesní kariéry zaměstnanců
Špicar, Vladimír ; Pavlov, Ivan (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
1 ABSTRAKT Práce se obecně zabývá získáváním a udržením potřebných znalostí a dovedností pro práci v průmyslovém podniku s velkým stupněm automatizace pracovních operací. Pozornost je zaměřena zejména na problematiku vstupní úrovně získané ve škole a následně rozvoj v rámci celoživotního vzdělávání. Současně je zohledněna i problematika stanovení karierních cest a kompetenčních matic, z nichž potřeba vzdělávacích opatření vychází. KLÍČOVÁ SLOVA Vzdělávání dospělých, kvalifikace, andragogika, lidský kapitál, řízení lidských zdrojů, firemní vzdělávání, celoživotní vzdělávání, rozvoj zaměstnanců.
Měření efektivity vzdělávání zaměstnanců společnosti FOXCONN, s.r.o.
Řezáčová, Petra ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Krpálková Krelová, Katarína (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá praktickými aspekty firemního vzdělávání, zejména pak hodnocením a měřením jeho výstupů a efektivity. Teoretická část seznamuje čtenáře s konceptem podnikového vzdělávání a jeho aktuálními trendy, s analýzou vzdělávacích potřeb a definicí vzdělávacích cílů a v neposlední řadě také s metodami měření vzdělávací efektivity. Je zde představeno několik názorových škol a modelů, které mohou být využity k praktickému hodnocení výstupů vzdělávacích aktivit. Tyto modely jsou následně aplikovány v empirické části práce, která zkoumá efektivitu dvou konkrétních školení ve společnosti FOXCONN, s.r.o. za použití Kirkpatrickova a Brinkerhoffova modelu.
Analýza péče o zaměstnance v české telekomunikační společnosti
Vaněčková, Lucie ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Kačor, Lukáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza a zhodnocení péče o zaměstnance ve velké české telekomunikační společnosti, zhodnocení preferencí benefitů pro zaměstnance na základě pohlaví a věku a navrhnutí opatření ke zlepšení současného systému. V teoretické části jsou popsané jednotlivé složky péče o zaměstnance, které jsou základem pro praktickou část. V praktické části práce jsou poznatky aplikovány na konkrétní telekomunikační společnost. Součástí je analýza, která je prováděna dotazníkovým šetřením s pomocí současných zaměstnanců, jehož cílem je zjištění spokojenosti zaměstnanců se systémem a zjištění benefitů, které zaměstnanci preferují. Na závěr jsou díky získaným informacím doporučeny kroky, které by vedly ke zvýšení efektivnosti a spokojenosti všech zaměstnanců.
Investice do rozvoje lidského kapitálu
Tolarová, Šárka ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je lidský kapitál, možnosti investování do jeho rozvoje a následné využití v praxi. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část definuje samotný lidský kapitál, investice do lidského kapitálu a firemní vzdělávání (které je jednou z forem rozvoje lidského kapitálu). Praktická část se věnuje analýze vnitřního prostředí firmy, ve které proběhlo dotazníkové šetření, zaměřené na zjištění, jak vnímají zaměstnanci společnosti současný stav vzdělávacího systému zaměřeného na rozvoj jejich lidského kapitálu. Cílem této práce je tedy definovat lidský kapitál, popsat investice do jeho rozvoje, shrnout teoretické poznatky k tématu firemního vzdělávání a následně ověřit jejich platnost v praxi. Klíčová slova Lidský kapitál, investice do lidského kapitálu, osobní rozvoj, firemní vzdělávání rozvojové potřeby, znalosti a dovednosti. Annotation The subjekt of this thesis is human capital, investment options in its development and subsequent use in practice. The paper is divided into two parts. The theoretical part describes human capital, investment in human capital and company training (which is a form of human capital development). The practical part analyzes internal environment of the company. It is also carried out a survey to determine how employees perceive the company's...
Analýza vzdělávacích potřeb (výzkum)
Charvátová, Eva ; Reichel, Jiří (vedoucí práce) ; Šnýdrová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vzdělávacích potřeb na oddělení call centra v konkrétní společnosti. Cílem analýzy bylo zjistit příčinu nedostatečného výkonu v oblastech, které se přímo týkají vzdělávání v této společnosti. Postupně je uvedeno hledání klíčových oblastí pro výzkum a tvorba výzkumné otázky, kterou je informovanost pracovníků o vzdělávání. Následuje rozhodnutí o kvalitativním typu výzkumu a metodách sběru dat, jako je dotazování formou dotazníku, skryté pozorování a studium dokumentů. Získaná data jsou transkripována a kódována tak, aby bylo možné je analyzovat. Práce ukazuje, že informovanost o vzdělávání není v této skupině pracovníků dostatečná ani stejnorodá. Navrhovaný další postup obsahuje okamžitou změnu komunikace a struktury plánovaného vzdělávání, v delším časovém horizontu je pak nutné provést novou, komplexní analýzu. Práce popisuje nejen postup doporučený odbornou literaturou, ale i skutečný průběh celého procesu včetně změn, které si vynutil provoz call centra.
Interní koučink
Chloubová, Šimona ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Předložená práce se zabývá programy interního koučinku v organizacích. Na základě teorie metody koučinku a modelů koučinku rozebírá jeho formy a popisuje proces koučovacího rozhovoru. Vymezuje koučování oproti psychoterapii a mluví o mluví o roli kouče a požadavcích na jeho odbornost v oblasti metodiky. Práce popisuje programy interního koučinku obecně a na konkrétních případech z praxe. Zabývá se důvody zavádění a výhodami interního koučinku oproti koučinku externímu. Součástí je i model programu interního koučinku pro advokátní kancelář, který ukazuje možné propojení interního koučinku s firemními procesy a s konceptem klíčových kompetencí organizace. Práce nesleduje pouze současné modely interního koučinku, ale hodnotí je a stanovuje možný potenciál rozvoje programů interního koučinku v organizacích.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Buriánková, Josefína ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy této problematiky jako personální řízení, lidský kapitál, firemní vzdělávání dále identifikace analýzy potřeb vzdělávání a její způsoby. Následně jsou zpracovány jednotlivé metody vzdělávání a vysvětleny fáze plánování a vyhodnocování vzdělávání. Praktická část práce se opírá o charakteristiku stávajícího systému vzdělávání v daném podniku a na jejím základě jsou doporučeny vylepšení. Charakteristika je zpracována na základě polostrukturovaného rozhovoru s marketingovou specialistkou, generálním ředitelem daného podniku, a interpretaci dotazníku o potřebě vzdělávání a spokojeností s ním, který vyplnili zaměstnanci.
Analýza vzdělávání v bankovním sektoru
Menclová, Tereza ; Jirsáková, Jitka (vedoucí práce) ; Zdena, Zdena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Analýza vzdělávání v bankovním sektoru" se zabývá analýzou vzdělávání v konkrétní bankovní instituci se zaměřením na vzdělávací formy a metody. Výzkumné šetření probíhalo v Komerční bance, a.s.. Teoretická část práce popisuje firemní vzdělávání s vymezením specifik, pravidel a zásad vzdělávání zaměstnanců. Zde je popsán strategický přístup k zaměstnancům a dále také firemní systém vzdělávání, který se zaměřuje na fáze vzdělávacího cyklu. Práce se zabývá charakteristikou forem a metod vzdělávání a uvedením kladů a záporů vybraných metod. Praktická část práce se věnuje analýze konkrétního vzdělávacího systému bankovní instituce. Průzkumnými metodami byly polostrukturované rozhovory, konkrétně s interními trenéry KB a vedoucím subútvaru Školicích poboček KB, pozorování Základního semináře pro bankovní poradce KB s popisem praktikovaných metod a forem vzdělávání, analýza odborné literatury a poskytnutých materiálů KB. Závěry šetření ústí v návrhy zlepšení pro lepší fungování a efektivnost vzdělávání v KB.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.