Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rezervační a ubytovací systém v Ruby on Rails
Hovad, Josef ; Weiss, Petr (oponent) ; Vrážel, Dušan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na webové informační systémy. Především na použití inženýrských postupů při jejich návrhu a na použití moderních technologií při jejich vývoji, což je demonstrováno na systému zajišťujícím rezervaci ubytování implementovaném ve frameworku Ruby on Rails.
Source Codes Generating Metalanguage
Kolšovský, Jakub ; Pergel, Martin (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Názov práce: Metajazyk generujúci zdrojové kódy Autor: Jakub Kolšovský Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedúcí bakalárskej práce: RNDr. Martin Pergel, Ph.D., Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Novodobé programovanie ide ruka v ruke s objektovo-orientovanými programovacími jazykmi. Tieto jazyky nám toho ponúkajú veľa, či už sa jedná o zabudované prvky jazyka, alebo štandardizované knižnice pre daný programovací jazyk. Šikovný programátor vie vlastnosti daného programovacieho jazyka využiť na maximum. Medzi znalosti takého programátora patria aj návrhové vzory, dnes už neodmysliteľná časť programovania. V praxi, táto znalosť pomáha pri tvorbe prehľadného, jednoduchého a rozšíriteľného zdrojového kódu. Tieto vlastnosti sú kľúčové pri tvorbe kvalitného softwaru. Cieľom tejto práce je čitateľovi priblížiť tieto vzory a ukázať mu, ako by mali byť implementované. Okrem iného, obsahuje aj zopár šablón, ktoré je dobré poznať. Kľúčové slová: Návrh programovacieho jazyka, implementácia prekladača, návrhové vzory, šablóny
Návrh a implementace funkčních celků aplikace pro demonstrování metod zpracování obrazu
Fadrhonc, Pavel ; Váňa, Jan (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací aplikace IMPRODEMO, demonstrující metody zpracování obrazu. Autor použije existující knihovny pro práci s obrazem a implementuje komplexnější aplikaci s moderním uživatelským rozhraním. Při vývoji použije framework WPF, metodu vývoje pomocí testů nazvanou Test Driven Development, dále návrhový vzor MVVM a prostředek pro jednoduché připojování rozšíření MEF. Popisem těchto použitých technologií a metodologíí se zabývá druhá kapitola. Třetí kapitola popisuje návrh aplikace a ukázuje diagramy tříd. Popisuje zároveň komunikaci mezi jednotlivými vrstvami MVVM. Čtvrtá kapitola popisuje vývoj pomocí testů a konkrétní úskalí objevená při aplikování této metodologie. Páta kapitola prezentuje způsob, jakým lze zakomponovat kód napsaný v jazyce C++ do prostředí frameworku .NET a jazyka C#. Závěrem je shrnuta veškerá práce, jsou definovány výsledky a navrhnuty možnosti pokračování a rozšíření práce.
Refaktorizace síťového forenzního nástroje Netfox Detective
Slámová, Hana ; Polčák, Libor (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhových vzorech použitých v síťovém nástroji Netfox Detective. V práci je obsažena jejich analýza a identifikace problémů v jejich implementaci. Dále je popsána implementace unit testů a procesu jejich automatizace. Tato práce také obsahuje popis kontribuce nového kódu do projektu Netfox Detective.
Transformace deskové hry Murbach na počítačovou hru
Mikuláštík, David ; Lojda, Jakub (oponent) ; Krčma, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá převodem deskové hry na počítačovou hru a její implementací. Shrnuje pravidla původní hry a rozebírá problematiku jejich převodu na pravidla počítačové hry. Popisuje praktické aspekty implementace a využití návrhových vzorů. Vyhodnocuje zpětnou vazbu a navrhuje další vývoj hry.
Systém pro telemarketingovou společnost
Dušek, David ; Rychlý, Marek (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Náplní této práce je návrh a implementace informačního systému pro telemarketingovou společnost. Systém je implementován v jazyce PHP s použitím Zend Frameworku. Použitý framework je v práci důkladně popsán a jsou vysvětleny přístupy s ním spjaté jako softwarový vzor MVC a návrhový vzor Front Controller. Součástí práce je i vysvětlení návrhového vzoru Data Mapper.
Modernizace informačního systému základní školy
Bárta, Michal ; Rychlý, Marek (oponent) ; Jaša, Petr (vedoucí práce)
Úkolem práce je modernizace informačního systému základní školy ZŠ Kamenice a jeho komponent. Modernizace se týká analýzy současné aplikace a požadavků na jeho používání, následně navržení struktury nového moderního a efektního systému pro správu a jeho implementace v některém PHP frameworku. Modernizace se rovněž týká datového modelu a struktury databáze včetně přidání transakcí a integritních omezeních za podmínky exportu a zachování původních dat systému.
Rezervační a ubytovací systém v Ruby on Rails
Hovad, Josef ; Weiss, Petr (oponent) ; Vrážel, Dušan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na webové informační systémy. Především na použití inženýrských postupů při jejich návrhu a na použití moderních technologií při jejich vývoji, což je demonstrováno na systému zajišťujícím rezervaci ubytování implementovaném ve frameworku Ruby on Rails.
Návrh a implementace nástroje pro formální verifikaci systémů specifikovaných jazykem RT logiky
Fiedor, Jan ; Straka, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Protože komplexnost systémů pořád roste a s tím také riziko výskytu chyb, je potřeba tyto chyby efektivně a spolehlivě opravovat. U řady systémů reálného času tato potřeba platí dvojnásob, jelikož byť jediná chyba může způsobit jejich úplné zhroucení, které může mít katastrofální důsledky. Formální verifikace, na rozdíl od jiných metod, umožňuje spolehlivé ověřování požadavků kladených na určitý systém.
Grafický editor simulačních modelů
Hořák, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje úvod do problematiky modelování a simulace pomocí formalismu DEVS. Definuje základní modely (atomický DEVS a složený DEVS), určuje způsob simulace a obsahuje příklady formalismů, které jsou na DEVS založeny (ParallelDEVS, DESS). Dále je popsán způsob zadávání DEVS modelu pomocí grafického editoru, stručný přehled existujících nástrojů a jejich výhody a nevýhody. Zvláštní část je určena k využití jazyka XML pro ukládání modelů a přibližuje formy validace a transformace XML dokumentů. Poté práce obsahuje návrh grafického editoru simulačních modelů, který specifikuje třídy použité pro reprezentaci modelu, pracovní plátno, rozhraní pro export modelu a hlavní aplikaci, inspirované návrhovými vzory. Rovněž je uveden formát XML dokumentu určeného k uložení DEVS modelu a jednoduchý DEVS simulátor. Implementační část se zabývá použitými knihovnami a prací s nimi. Vymezuje jejich klady a zápory. Dokument je uzavřen příkladem návrhu a implementace jednoduchého DEVS modelu ve vytvořeném grafickém editoru určeného pro DEVS modely.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.