Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě jako nástroj k propagaci umělecké řemeslné výroby
Kašová, Jana ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním role sociálních sítí v propagaci vybraných umělecko-řemeslných dílen. V dané problematice jsme na základě polo-strukturovaných kvalitativních rozhovorů s majiteli dílen analyzovali, jaká je role propagace uměleckých řemesel na sociálních sítích v jejich konkurenceschopnosti a dlouhodobé udržitelnosti. Také jsme se zaměřili na to, jak hodnotí roli sociálních sítí v propagaci uměleckých řemesel vlastníci umělecko-řemeslných dílen a které konkrétní postupy nebo formy obsahu dle vlastníků umělecko-řemeslných dílen fungují nejlépe izolovaně i v kontextu dalších propagačních technik a kanálů. Cílem výzkumu bylo pochopit práci umělecko-řemeslných dílen se sociálními sítěmi při jejich propagaci. Hlavní sociální sítě, které se ve výzkumu objevily byli nejčastěji užívané, Facebook a Instagram, ale okrajově i další. Během výzkumu jsme došli k dalším zajímavým zjištěním ohledně funkce komunity fanoušků na sociálních sítích, konceptů WOM, direct marketingu a podařilo se nám i zachytit reakce majitelů malých umělecko-řemeslných dílen na nedávnou změnu algoritmů Facebooku a její praktické dopady na ně.
Vliv copywritingu na efektivitu e-mailových newsletterů
Malecha, Matěj ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje vliv copywritingu na efektivitu e-mailových newsletterů. V teoretické části je nejprve vymezena role copywritera, dále je specifikováno, čím je jeho práce hodnotná, a nakonec jsou shrnuty prostředky, které má pro tvorbu komerčních textů k dispozici. Vzhledem k interdisciplinární povaze tématu je použitá literatura kombinací zdrojů především z oblasti teorie komunikace, výzkumu kreativity, lingvistiky, rétoriky, e-mail marketingu a oborové literatury pro copywritery a marketéry. Copywriting je nejprve zasazen do kontextu teorie komunikace, následně je stručně popsán kreativní proces a shrnuty vyjadřovací prostředky, které copywriter užívá pro posílení persvaze, jako jsou stylizace, argumenty či řečnické figury. Konkrétní doporučení převzatá z oborové literatury jsou doplněna o zjištění dostupných výzkumů, které zkoumaly jejich fungování. V posledním oddíle teoretické části jsou popsány jednotlivé kroky procesu tvorby reklamního sdělení. V praktické části je následně zkoumáno, jestli jsou texty psané copywriterem úspěšnější v naplňování zadaných cílů než ty psané laikem. V případové studii jsou interpretovány výsledky split testů, které srovnaly výkon copywriterské a laické verze dvou e-mailových rozesílek. Součástí je také stručná analýza textů obou verzí: v případě...
Návrh komunikačního mixu
Vintrová, Stephanie ; Zograbyan, Hrispisme (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá optimalizací a návrhem komunikačního mixu e-shopu. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu, v druhé kapitole jsou základní údaje a provedené analýzy. Ve třetí kapitole je navrženo, na základě teoretických poznatků a následné analýzy problémů a skutečného stavu, zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti. Obsahuje návrh nových propagačních metod, které povedou ke zlepšení komunikace s veřejností a následnému zvýšení počtu zákazníků.
Online marketingová strategie
Laušmanová, Dagmar ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
V diplomové práci jsou popsány základní a nejdůležitější pojmy úzce spojené s marketingovou strategií na internetu. Praktická část obsahuje zpracovanou situační analýzu SWOT, analýzy trhu, konkurence a zákazníka. Na základě zhodnocení prostředí, možností firmy je vytvořena on-line marketingová strategie, která má za cíl zvýšit povědomí o značce dané společnosti, otestovat jednotlivé formy propagace a v případě úspěchu i získat nové zakázky. Dílčím cílem je odstranění slabých stránek společnosti zjištěné pomocí SWOT analýzy. Zároveň může téma diplomové práce najít praktické použití pro čtenáře, kteří hledají aktuální poznatky pro marketing svých společností v daném či podobném podnikatelském oboru.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Špička, Vojtěch ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými pracovními pomůckami, pracovními oděvy a obuví, jeho realizací a úspěšným uvedením na online trh. V první části práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatním při vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je zcela funkční e-shop, který vytváří ekonomický zisk.
Internetový marketing elektronického obchodu
Balharová, Lucie ; Kubíčková,, Lea (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
V bakalářské práci je na základě podrobné situační analýzy navržena nová marketingová strategie společnosti FAROT s.r.o., která působí na trhu v oblasti fitness a obchoduje se sportovním náčiním, přičemž jsou definovány i dílčí strategie pro jednotlivé prvky marketingového mixu.
Model internetového obchodu firmy
Hrbek, Martin ; Horáčková, Sáša (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu součastného stavu internetového obchodu firmy COMPEX spol. s r.o. a vytvoření nového modelu, který bude přehledný, snadno použitelný a optimalizovaný pro vyhledávače.
Trendy a vývoj internetové reklamy
Eisová, Monika ; Ullrich, Pavel (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce Trendy a vývoj internetové reklamy se zabývá problematikou internetu a oblastí reklamy na internetu. V teoretické části jsou popsány jednotlivé druhy internetové reklamy se zhodnocením současného stavu a nastíněním použitelnosti v praxi. Dále jsou zde uvedeny užitečné informace z oblasti copywritingu a webdesignu. Práce může posloužit k získání většího rozhledu při zřizování reklamy na internetu
Hodnocení čtivosti textu
Tichá, Petra ; Ronzhina, Marina (oponent) ; Janoušek, Oto (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá záznamem EOG signálu při čtení textu. V teoretické části je obsažena fyziologie a anatomický popis oční soustavy, druhy očních pohybů a jejich uplatnění při procesu čtení. Dále jsou zde uvedeny principy copywritingu a typografické parametry textu, které ovlivňují jeho čtivost. V kapitole EOG je vysvětlen princip elektrookulografie a je uveden popis parametrů EOG, které je možno ze získaného signálu detekovat. Zvolený algoritmus je popsán v další kapitole. Některé detekované parametry jsou přepočteny a vyjádřeny jediným parametrem, který vyjadřuje čitelnost textu. Výsledky jsou statisticky zpracovány a jsou uvedena doporučení pro tvorbu optimálně čitelného textu.
Web Site Optimisation
Petrželka, Jiří ; Burget, Radek (oponent) ; Eysselt, Miloš (vedoucí práce)
This BSc Project was performed during a study stay at the Coventry University, UK. The goal of this project is to enhance the accessibility and usability of an existing company presentation located at http://www.hcc.cz, boost the site's traffic and so increase the company's revenues. The project follows these steps to accomplish this: a ) A partial refactoring of the back-end (PHP scripts). b ) Transformation of the website contents according to the recommendations of the World Wide Web consortium (W3C) and in particular to those of the Web Accessibility Initiative (WAI). c ) Application of the Search Engine Optimization (SEO) techniques and analysis of their impact. In this step, the project touches upon the Search Engine Marketing (SEM).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.