Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rizika spojená s nastavením marketingových aktivit konkrétní společnosti
Padrta, Lukáš ; Fleková, Monika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje a zabývá problematikou rizik spojených s marketingovými aktivitami společnosti Prefa a.s. se zaměřením na „Prefa Dekor“. Teoretická východiska práce se zaměřují na vědecké znalosti a pojmy v oblasti marketingu, rizika při stanovení marketingových aktivit, oblast obchodu, analýzy rizik a identifikaci rizik. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu rizik při stanovení marketingových aktivit, analýzu prostředí a následné doporučení, které povedou k odstranění těchto rizik, nebo alespoň k jejich zmírnění.
Podnikatelský záměr-založení prodejny
Fischerová, Lada ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení nového malého podniku speciálních piv s možností degustace. Cílem práce je na základě provedených analýz, plánu a zhodnocení rizik navrhnout podnikatelský plán sloužící jako nástroj pro rozhodování o budoucí realizaci.
Podnikatelský záměr-rozšíření prodejní sítě
Dvorský, Jakub ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský záměr pro firmu Vodoplast, která by chtěla v blízké době otevřít svoji maloobchodní prodejnu instalatérského materiálu a sanitární techniky v městě Zábřeh. Práce by se měla stát důležitým zdrojem informací vedoucích k úspěšné realizaci.
Rizika spojená s nastavením marketingových aktivit konkrétní společnosti
Padrta, Lukáš ; Fleková, Monika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje a zabývá problematikou rizik spojených s marketingovými aktivitami společnosti Prefa a.s. se zaměřením na „Prefa Dekor“. Teoretická východiska práce se zaměřují na vědecké znalosti a pojmy v oblasti marketingu, rizika při stanovení marketingových aktivit, oblast obchodu, analýzy rizik a identifikaci rizik. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu rizik při stanovení marketingových aktivit, analýzu prostředí a následné doporučení, které povedou k odstranění těchto rizik, nebo alespoň k jejich zmírnění.
Podnikatelský záměr - zřízení lesní školky
Kohoutková, Martina ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením realistického a aplikovatelného podnikatelského záměru pro nově vznikající podnik lesní školku. Práce se dělí na čtyři hlavní části. První část popisuje cíl práce a metodiku zpracování. Následuje druhá část, teoretická, ve které jsou popsány a vysvětleny teoretické poznatky a východiska, potřebná k vytvoření podnikatelského záměru. Ve třetí části je za pomoci teoretických poznatků analyzována současná situace na trhu, vnitřní a vnější podnikatelské prostředí. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení podnikatelského záměru a je zakončena závěry a doporučeními, které se mohou do budoucna přispět k založení a rozvoji podniku.
Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb lyžařských center
Drengubáková, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami lyžařských center Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků se službami lyžařských středisek a na základě výsledků navrhnout zlepšení. Práce zjišťuje nejen spokojenost návštěvníků s jednotlivými službami poskytovaných střediskem a jeho vybavením, ale zároveň je u respondentů zjišťován stupeň důležitosti jednotlivých služeb v rámci hodnocení celkové nabídky lyžařského střediska. Dalším cílem je porovnání výsledků určitých lyžařských center mezi sebou. Metody: V této práci je využit kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. V rámci měření spokojenosti jsou posuzované služby hodnocené na stupnici, na základě které jim je přisouzena určitá váha. Hypotézy jsou ověřené pomocí korelační analýzy. Co se týká porovnání výsledků výzkumu mezi určenými středisky, je použita metoda komparace Výsledky: Výsledkem diplomové práce je zjištění celkové spokojenosti návštěvníků se službami lyžařských center, zjištění důležitosti jednotlivých služeb a srovnání spokojenosti zákazníků se službami u vybraných středisek. Veškeré konkrétní výpočty jsou uvedeny v kapitole "Analýza spokojenosti". Klíčová slova: výzkum spokojenosti, spokojenost zákazníka, služby, dotazník, analýza konkurence
Podnikatelský plán
Novotná, Ivana ; Ing. Vojtěch Pánik. MBA (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu na založení specializovaného fitness studia pro ženy. Návrh vychází z analýzy současného stavu v oboru a cílem je zjistit, jestli navrhované studio bude rentabilní.
Konkurence na trhu služeb
Shashkova, Tatiana ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Adámek, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence na trhu kadeřnických služeb, konkrétně analýzou tří salonů poskytujících kadeřnické služby v centru Prahy. V úvodu své práce uvádím a definuji klíčové pojmy, které hrají zásadní roli při analýze konkurence ve vybraném oboru (konkurence a její druhy, specifika trhu kadeřnických služeb, specifika chování spotřebitelů). Pro vlastní výzkum jsem zvolila kritéria, která ovlivňují zákazníka při výběru kadeřnického salonu, a sestavila dotazník. Při hodnocení jsem okomentovala bodové zisky. Celkový bodový zisk jsem použila k hodnocení konkurenčního postavení kadeřnických salonů na trhu.
Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy
Štěpánek, Ivo ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá volbou optimální strategie firmy. V teoretické části práce je rozebrána problematika hmotného a nehmotného produktu, marketingu a především strategického řízení s důrazem na volbu optimální strategie firmy. V práci jsou představeny základní metody strategické analýzy vnějšího okolí a interních zdrojů a schopností podniku. S využitím těchto poznatků je dále navržen program pro podporu strategického řízení firmy s cílem usnadnit a zpřehlednit dobře strukturovatelné a kvantifikovatelné metody strategické analýzy, na jejichž základě lze definovat a zvolit optimální strategii.
Návrh marketingového plánu podniku
Polanský, Jan ; Podhajský, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Shocart, spol. s.r.o. a je rozdělena do tří částí. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingu a jeho vývoji, podniku a jeho okolí a zabývá se marketingovou strategií. Analytická část zkoumá současnou situaci podniku a návrhová část obsahuje konkrétní návrhy marketingového programu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.