Název:
Rizika spojená s nastavením marketingových aktivit konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Risks Related to the Marketing Activities in a Specific Company
Autoři:
Padrta, Lukáš ; Fleková, Monika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje a zabývá problematikou rizik spojených s marketingovými aktivitami společnosti Prefa a.s. se zaměřením na „Prefa Dekor“. Teoretická východiska práce se zaměřují na vědecké znalosti a pojmy v oblasti marketingu, rizika při stanovení marketingových aktivit, oblast obchodu, analýzy rizik a identifikaci rizik. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu rizik při stanovení marketingových aktivit, analýzu prostředí a následné doporučení, které povedou k odstranění těchto rizik, nebo alespoň k jejich zmírnění.
This diploma thesis deals with risks and problems included in maketing activities of company Prefa a.s. focused on „Prefa Dekor“. Theoretical outcomes of the thesis are focused on scientific knowledge and terms in the marketing area, risks included in choosing marketing activities, trade area, risk analysis and identification of risks. Practical part of the thesis is focused on risk analysis included in choosing marketing activities, enviromental analysis, and following suggestions, which will get rid of these risksor at least minimize them.
Klíčová slova:
Analýza konkurence; marketing; obchod; reklama; rizika; advertisement; Analysis of competition; business; marketing; risks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191195