Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy v komunikaci mezi značkou a zákazníkem v kontextu rozvoje sociálních médií na příkladu módního řetězce Everlane
Pavlík, Mikuláš ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na současné možnosti firemní komunikace v prostředí sociálních sítí, a to na příkladu módní značky Everlane. Ústředním tématem, které prostupuje celou prací, je otázka udržitelnosti a transparentnosti, zejména ve vztahu k módě. V teoretické části jsou kromě specifikací vybraných sítí, jimiž jsou Facebook, Twitter a Instagram, prezentovány zahraniční výzkumy, které tato témata zkoumají jak z firemního přístupu, tak z pohledu a zájmu zákazníků. V deskriptivním oddíle je analyzováno měsíční působení značky Everlane na sociálních sítích, v němž zkoumám, k jakým účelům a jak odlišně lze k jednotlivým sítím přistupovat, včetně interakce se samotnými zákazníky. Hlavní výzkumná otázka kvalitativní analýzy zní: Jak hodnotí zájem české veřejnosti o téma udržitelnosti profesionálky z oděvního odvětví a jak podle nich k tématu přistupují značky v rámci komunikace na sociálních sítích? Prostřednictvím zakotvené teorie jsou provedeny a analyzovány rozhovory s vybranými českými módními odborníky, které poskytují vhled do zkoumané problematiky v kontextu místního trhu.
Sběratelé starých her: kolegové, lovci, židé
Handl, Hugo ; Hrešanová, Ema (vedoucí práce) ; Tremčinský, Martin (oponent)
Virtuální sociální síť Facebook je vzhledem ke své popularitě a rozšířenosti významným problémem a jako taková i vztahy utvářené na ní a komunity s tou sociální sítí spojené představují téma, kterému by měla být věnována pozornost. V této práci se soustředím na relativně nedávnou komunitu na Facebooku v kontextu České republiky, a to komunitu sběratelů starých her. Předmětem práce jsou dvě Facebookové skupiny, které byly vybrány vzhledem ke své popularitě, co se týče členské základny a její aktivity a zároveň na základě zaměření skupin nikoliv výhradně na směnu sbíraných předmětů ale i interakce mezi členy formou obdivu sbíraných předmětů a sdílení vlastního sběratelství s dalšími členy. Cílem této práce je prozkoumat tento aspekt skupin sběratelů starých her a zjistit jakým způsobem se podílí členové skupin na dění v nich, jakou pozici zaujímají vzhledem ke komunitě sběratelů a utváření vztahů v rámci ní a jimi sledovaná motivace jednat a uvažovat o komunitě sběratelů a vlastním sběratelství příslušnými způsoby. Tyto aspekty jsou konkrétněji zkoumány prostřednictvím konceptů sběratelství, komunity, humoru, materiálním aspektu a jejich vzájemné provázanosti. Zdroji dat jsou: pozorování v rámci každé ze skupin; pozorování v rámci moderátorského chatu ve skupině, ve které jsem členem moderátorského...
Politická komunikace na sociálních sítích
Bartůněk, Michal ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Höfer, Karel (oponent)
Předkládaná diplomová práce, kromě přehledu dosavadního stavu poznání v oblasti využívání sociálních médií v politické komunikaci ve světě i v České republice, přináší pohled na to, jak jsou sociální sítě pro politické účely užívány jak českými regionálním tak jejich lídry. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie a mediálních studií. Ústřední výzkumnou otázkou je, jak regionální političtí aktéři využívali sociální sítě v do využíval tato média, jak je využíval a s úspěchem. Na pozadí těchto otázek pátráme po přítomnosti personalizace komunikace a příznaků permanentní kampaně. Výzkum je vystavěn zejména na kvantitativní obsahové analýze dat, jež mapuje, jak aktéři užívali nejrozšířenější online sociální síť Facebook.
Kvalitativní studie užití oline seznamovacích serverů v České republice
Kuboková, Kristina ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Jiřina (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat a popsat, jak uživatelé online seznamkových serverů užívají toto médium, jakým způsobem si tvoří profil, prezentují se a jaké motivace mají k užívání online seznamkových serverů. Pro sběr dat jsem si zvolila kvalitativní výzkum. Kvalitativní metodou byly hloubkové polostrukturované rozhovory se čtrnácti uživateli seznamkového serveru Badoo. Práce je rozdělena na dvě části. V první části se soustředím na teoretické koncepty. Podrobněji se věnuji historii online seznamování, sebeprezentaci a motivaci užití online seznamovacích serverů. Dále jsou v teoretické části zmíněny přístupy ke vztahům z hlediska evoluční psychologie a v neposlední řadě také stereotypy. Druhá část práce je empirická. Zabývá se metodologií, výzkumnými otázkami, výzkumnou strategií a především samotnou analýzou rozhovorů. Na základě hloubkových rozhovorů s respondenty jsem si vytvořila několik stěžejních kategorií, které jsou v analytické části podrobněji popisovány. Tato studie popisuje postoje respondentů ke kategoriím, jako je motivace užití seznamkových serverů, postoje k tomuto typu seznamování, sebeprezentace, komunikace a stereotypy vyskytující se u uživatelů online seznamkových serverů. Poslední část práce se věnuje shrnutí poznatků a výsledků výzkumu.
Tištěné módní magazíny v digitální éře na příkladu českých mutací časopisů ELLE a Harper's Bazaar
Pflegerová, Nikola ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem a proměnou tištěných médií se zaměřením na módní periodika od jejich počátku po současnost. Jako konkrétní příklady byly zvoleny české mutace měsíčníků ELLE a Harper's Bazaar. Práce je členěna do několika samostatných částí. V první z nich jsou definovány pojmy a teoretická východiska, na nichž je dále stavěno. Na média je v této práci nahlíženo skrze teorii parasociální interakce jako na persony, které mohou prostřednictvím sociálních sítí navazovat osobní vztahy se svými čtenáři. Média jsou také posuzována jako součást průmyslového odvětví, ve kterém se odehrávají konkurenční boje a je nutno se přizpůsobovat měnícímu se technologickému prostředí. Další část práce je snahou o komplexní popis vývoje tištěných módních časopisů s důrazem na vizuální proměnu a změnu komunikačních strategií směrem ke čtenáři. Popisována je situace jak v zahraničí, tak na českém trhu. Na základě kvalitativních i kvantitativních metod, jako jsou dotazníkové šetření, elitní interview, deskriptivní analýza webových stránek a komparace obsahů tištěných verzí a sociálních sítí, je v praktickém úseku vyvíjena snaha o zodpovězení výzkumné otázky, jakých možností komunikace a jakým způsobem využívají tradiční tištěné módní magazíny v online prostředí. Závěrem jsou navržena a představena další...
Facebook a dospělá populace
Černá, Lucie ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; Neuwirthová, Barbora (oponent)
Diplomová práce se zabývá jednou z největších online sociálních sítí - Facebookem. Klade si za cíl odhalit, jak je vnímána jejími staršími uživateli, to znamená, snaží se s využitím polostrukturovaných individuálních rozhovorů zodpovědět následující otázky: "Jak dospělá populace využívá Facebook? Co ji k tomu vede? A lze nalézt obdobná kritéria v uživatelství Facebooku jako u dospívajících či je vhodnější využít přístupu za pomoci vytvoření typologie uživatelů? " Na základě realizovaného výzkumu bylo zjištěno, že i vývoj uživatelství dospělých jedinců na Facebooku prochází obdobnými etapami jako vývoj uživatelství dospívajících (pre-etapa novictví, etapa experimentování, etapa uživatelství), ale s velkými diferenciacemi, nejen mezi těmito dvěma věkově odlišnými skupinami, ale i mezi jednotlivými dospělými probandy. Uchopení projevů chování dospělých jedinců se zdá být příhodnější s pomocí vytvoření jejich typologie, která umožní více přihlédnout k individuálním zvláštnostem jedinců, ať už to jsou Provokatéři, Neználci, Závislí či Ledabylí uživatelé. KLÍČOVÁ SLOVA Dospělý jedinec Facebook Online sociální sítě Typologie Uživatel
Etiketa v prostředí sociálních sítí
Stehlíková, Jana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Šťastná, Lucie (oponent)
Práce řeší téma etikety v prostředí sociálních sítí, které představují oblast síťových médií. První část práce definuje téma etikety v historickém kontextu a specifikuje další přidružené pojmy, jako je slušnost a zdvořilost. V druhé části jsou analyzovány dokumenty, které se zabývají tzv. netiketou - etiketou na síti. Třetí část se věnuje etiketě v prostředí sociálních sítí (SNS). Práce podrobuje analýze sociální sítě Facebook, Twitter a LinkedIn a jejich oficiální pravidla, která se týkají vhodného uživatelského chování. Mimo to jsou v práci nahlížena i pravidla neoficiální, která vytváří především uživatelé, nadšenci, blogeři a novináři. V závěrečné části je přiblíženo několik fenoménů, které se etikety v prostředí SNS významně dotýkají. V práci bylo zjištěno, že určitá pravidla, jak se vhodně chovat v prostředí sociálních sítí, se na různých místech opakují. Dalším zjištěním je, že oficiální pravidla etikety v rámci jednotlivých sociálních sítí nejsou jednotně formulována. Významnou roli ve vytváření pravidel, rad a doporučení však hraje uživatelská základna těchto sociálních sítí.
Proměna komunikačních modelů v kyberprostoru
Bešťáková, Martina ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Proměna komunikačních modelů v kyberprostoru se zabývá problematikou komunikace na pěti současných sociálních sítích (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube a Instagram). První část práce je věnována popisu komunikačních modelů, které jsou teoretickým východiskem při analýze komunikace na sociálních sítích. Jedná se o přenosový komunikační model, kulturální a rituálový komunikační model, Jakobsonův komunikační model, propagační model, komunikační schémata Viléma Flussera a Novou komunikaci školy Palo Alto. Síťová komunikace prošla a stále prochází velmi rychlým vývojem, proto již některé modely nejsou pro charakteristiku této komunikace dostačující a je potřeba definovat nové rysy komunikace na sociálních sítích, která se proměňuje v závislosti na technologiích a požadavcích současné společnosti. Komunikace na sociálních sítích je charakteristická intenzivní aktivitou uživatelů, cyklickým procesem komunikace, aktuálním a spontánním způsobem komunikace, v jehož středu stojí uživatel sociálních sítí.
Sociální sítě ve firemním prostředí
Pupcsik, Michal ; Němečková, Lenka (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Bakalářská práce "Sociální sítě ve firemním prostředí" se zabývá tématikou sociálních sítí (Social Business) ve firmách. V úvodu práce definuje pojem sociální sítě a Social Business a podává stručnou historii sociálních sítí, s důrazem na vnitrofiremní užití, zejména jako vývojový stupeň a doplněk intranetových portálů. V další části srovnává jednotlivá softwarová řešení. V další části si všímá přínosů, ale i rizik sociálních sítí a jejich využívání ve firmách a popisuje způsob analýzy sociální sítě. V závěru seznamuje s posledními trendy, výhledem do budoucna a na základě výzkumu podává i obraz využívání sociálních sítí a Social Business konceptu ve firmách různé velikosti a zaměření, působících na území České republiky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.