Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu
Oliva, Matěj ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu Cíl: Hlavním cílem závěrečné diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro nově vznikající internetových obchod. Metody: K vypracování závěrečné diplomové práce byly využity teoretické i praktické znalosti internetového marketingu, které byly nabyty při studiu problematiky a v rámci dlouhodobého pracovního poměru v oblasti sociálních médií. Využity byly i metody kvalitativního výzkumu, kterými byly ohnisková skupina a hloubkový rozhovor. Právě metody kvalitativního výzkumu spolu s neformálními rozhovory napomohly k analýze vhodných nástrojů marketingové komunikace. Výsledky: Výsledkem závěrečné diplomové práce je vytvořená kampaň marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. Kampaň se zaměřuje především na reklamu na sociálních sítích a placenou PPC reklamu. Realizace reklamy na sociálních sítích je naplánována pro platformy Facebook a Instagram, jež v současné době představují velmi silný nástroj marketingové komunikace. Umístění PPC reklamy je navrženo pro internetových vyhledávač Google, který rovněž představuje vysoký potenciál pro marketingovou komunikaci. Dalšími prvky navržené marketingové komunikace jsou dotazník, e-mailing, optimalizace webových stránek a soutěž....
Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu
Oliva, Matěj ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu Cíle: Hlavním cílem závěrečné diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro nově vznikající internetových obchod. Metody: K vypracování závěrečné diplomové práce byly využity teoretické i praktické znalosti internetového marketingu, které byly nabyty při studiu problematiky a v rámci dlouhodobého pracovního poměru v oblasti sociálních médií. Výsledky: Výsledkem závěrečné diplomové práce je vytvořená kampaň marketingové komunikace pro právě vznikající internetový obchod. Kampaň se zaměřuje především na reklamu na sociálních sítích a placenou PPC reklamu. Výhodou vytvořené marketingové komunikace je její praktická využitelnost v podnikatelském záměru, která bude realizována na začátku nového roku. Klíčová slova: Dotazník, e-mailing, podpora prodeje, PPC reklama, SEO, sociální sítě
Komunikační kampaň společnosti adidas ČR na produkt Energy Boost
Šenkárčin, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Komunikační kampaň společnosti adidas ČR na produkt Energy Boost Cíle práce: Stěžejním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhů a doporučení na zlepšení komunikační kampaně společnosti adidas ČR, která byla vytvořena speciálně na produkt Energy Boost. Návrhy a doporučení byly vytvořeny na základě provedené analýzy kampaně. Metoda: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúčastněného pozorování a metodou analýzy dokumentů. Sběr dat probíhal pomocí strukturovaného rozhovoru s pracovníkem marketingového oddělení společnosti adidas ČR. Výsledky práce: V závěru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikační kampaně a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiňovanými návrhy byly jmenovitě guerilla marketing, sestavení tréninkové skupiny před akcí organizace Runczech.com, propagace produktu ve vybraných institucích a projekt "adidas vás naučí běhat!". Jejich odhadovaná cena byla vyčíslena přibližně na 220 000 Kč. Klíčová slova: Komunikace, propagace, kampaň, podpora prodeje, reklama
Návrh dílčí části informačního systému
Procházka, Václav ; Kolesa, Jaroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh dílčí části informačního systému podniku. Obsahuje analýzu současného stavu informačního systému a elektronického obchodu, který je s ním propojen. Výsledkem této práce je návrh řešení pro zlepšení funkčnosti a rentability elektronického obchodu, využitím webových propagačních služeb e-marketingu a SEO optimalizace, ale i jiných nástrojů.
Marketing Strategy of Company MOTORTEC, Ltd.
Pócsová, Lilla ; Tregler, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This thesis deals with marketing strategy of Motortec, Ltd. The company is an authorized dealer of vehicle brands Fiat, Alfa Romeo, Lancia and Jeep and provides authorized servise for vehicles of all brands. In the company there is no person responsible for marketing. The purpose of the thesis is to design a marketing strategy of the company.
Možnosti realizace moderního elektronického podnikání firmy
Slanař, David ; Chabada, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o moderních metodách a technologiích využívaných v elektronickém podnikání firmy se zaměřením na rozšíření portfolia o elektronické obchodování a jeho poskytování. Dále demonstruje implementaci e-shopu na bázi open-source softwaru jako plnohodnotné nízkonákladové řešení pro začínající podnikatelské subjekty.
Podpora prodeje na Internetu
Bartek, Jan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá podporou prodeje na Internetu a jejími jednotlivými nástroji. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, jsou popsány a demonstrovány na příkladech z praxe jednotlivé formy podpory prodeje na internetu. Druhá, praktická část, se zaměřuje na nový trend, jímž je podpora prodeje na sociálních sítích skrze novodobé internetové celebrity - youtubery. V této části práce je popsán řízený experiment, který porovnává výkonnost kampaně na podporu prodeje vedené skrze youtubery s výsledky klasické, obdobně nákladné PPC kampaně.
Posuzování nástrojů propagačního mixu
KRUTSKÁ, Karolína
V mé bakalářské práci jsem se zabývala propagačním mixem, který spadá do oblasti marketingu, konkrétně pak do marketingového mixu neboli "4P". Propagační mix je vlastně kombinace různých propagačních technik a nástrojů používaných ke komunikaci se zákazníky, zaměstnanci, odběrateli, dodavateli a s celým zbylým trhem. Komunikace slouží k informování, přesvědčování i ovlivňování subjektů na trhu za účelem prodeje výrobků nebo služeb potencionálním zákazníkům. Cílem mé práce bylo zjistit, jak zákazníci vnímají osobní prodejce v obchodech a v restauracích, při podomním prodeji či při předváděcích akcích, a dojít k takovým výsledkům, ze kterých by se dalo vyčíst, jak by se daly změnit způsoby jednání osobních prodejců pro zlepšení vztahů zákazníků a prodávajících ke spokojenosti obou stran. Pro splnění mých cílů jsem udělala vlastní výzkumu, kdy jsem získávala primární informace pomocí dotazníkového šetření, rozhovorů s prodejci a vlastním pozorováním. Výsledky výzkumu jsem popsala v druhé části své práce, přičemž v první části jsem se zaměřila na oblast propagačního mixu s využitím literatury od českých i zahraničních autorů.
Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy
Pelikánová, Iva ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým nástrojem podporou prodeje na Internetu, jehož oblíbenost v posledních letech stoupá. Největší část práce je věnována věrnostním programům. Cílem práce je zhodnotit, zda je Internet vhodným prostředkem pro podporu prodeje. Dále rozebrat jednotlivé formy podpory prodeje, demonstrovat je na příkladech z praxe, zhodnotit míru jejich využívání a jejich potenciál. Blíže se zaměřím na rozbor věrnostních programů, jejich trendy v prostředí Internetu a zhodnocení úspěšnosti konkrétních programů firem působících na Internetu i mimo něj. Představím také cíle a předpoklady úspěchu věrnostních programů. Jako další dílčí cíl jsem si vybrala analýzu otevřeného věrnostního programu Sphere card. Na základě této analýzy zhodnotím jeho silné a slabé stránky a případně představím návrh na zlepšení.
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
Hrubešová, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Votruba, Václav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je identifikace výhod a přínosů plynoucích z použití věrnostních programů na trzích v oblasti B2B. Práce zdůrazňuje nepřetržité budování vztahů se stávajícími zákazníky, což představuje základ úspěchu podnikání pro obě strany. V teoretické části jsou kromě vysvětlení základních pojmů zmíněny výhody a nevýhody implementace věrnostního programu a s tím související překážky a cena. Dále tato práce dokumentuje přínosy dlouhodobé spolupráce se stávajícími zákazníky, která zajistí vyšší příjmy při minimálních nákladech a času, a to ve srovnání se získáváním nových zákazníků, které stojí více peněz a času při nižších příjmech. Tento poznatek je následně analyzován v praktické části, která popisuje věrnostní program prodejců značky Tork a dále návrhy možného řešení na zlepšení případných nedostatků, které by mohly vést k dlouhodobým a vzájemně prospěšným vztahům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.