Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci firmy na veletrhu
Kopečná, Markéta ; Dvořák, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci na veletrhu“ je komparace singulárních prostředků komunikačního mixu a identifikování zásadních složek ovlivňující efektivitu prezentace firmy na veletrhu.
Posouzení stávajícího informačního systému firmy a návrh změn.
Stejskal, Martin ; Stejskal, Tomáš (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá informačním systémem firmy VVS s.r.o.. Jejím hlavním cílem je tento systém analyzovat a navrhnout možné řešení a zlepšení informačního systému s ohledem na firemní požadavky a ekonomické možnosti.
Návrh na zlepšení úrovně cestovního ruchu města Ivančice
Hrdličková, Lucie ; Dvořáková, Jarmila (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s cestovním ruchem města Ivančice.Obsahuje návrh na zlepšení úrovně cestovního ruchu ve městě Ivančice, analýzu slabých a silných stránek pomocí SWOT analýzy. Analýza je spojena s dotazníkovým průzkumem s jeho vyhodnocením a návrhy na zlepšení momentálního stavu.
Návrh podnikatelského záměru na založení společnosti
Hrbek, David ; Blažek, Jiří (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na založení firmy, analýzu konkurenčního prostředí, potenciální cílovou skupinu zákazníků, sestavení finančního plánu složeného ze vstupních investic a vyhodnocení ziskovosti.
Návrh marketingové strategie firmy
Weiterová, Klára ; Buzek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy související s návrhem na rozšíření firmy v oblasti stavební mechanizace. Obsahuje návrh a opatření, při jejichž realizaci by společnost měla dosáhnout posílení konkurenceschopnosti na jihomoravském trhu v dané oblasti podnikání.
Rozvoj obchodních aktivit firmy-Centrum integrovaných služeb spol. s.r.o.
Zeisková, Zdeňka ; Pražáková, Soňa (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje současný stav firmy. Zkoumá její vnitřní a vnější prostředí, které na ni působí a ovlivňuje ji. Obsahuje návrh rozvoje firmy opírající se o specifické přednosti a potlačující největší hrozící rizika firmy.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Logara, Vanja ; Zedníček, Stanislav (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Vypracovaná finanční analýza je zaměřena na odhalení silných a slabých stránek podniku. Bakalářská práce se zabývá provedením finanční analýzy společnosti Lino s.r.o. a na základě výsledků a jejich vyhodnocení jsou uvedena doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace firmy.
Marketingový výzkum
Skopalová, Michaela ; Soušek, Miloslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza čínského trhu v sektoru otopných těles se záměrem zhodnotit možnost vstupu českého podniku na tento obtížný trh. Na začátku práce jsou shrnuta základní teoretická východiska, která tvoří podklad marketingové analýzy. V praktické části je nejprve zhodnoceno postavení podniku na českém trhu a též byla vyhotovena interní analýza podniku. Poté následuje zahraniční marketingová analýza, ve které jsou hodnoceny jednotlivé proměnné, které mohou ovlivnit případné úspěšné působení podniku na čínském trhu. V této sekci jsou též popsány základní podmínky pro podnikání na tomto trhu. Na základě poznatků z analýzy jsou formulovány výstupy, které tvoří doporuční podniku ohledně otázky zda se na čínském trhu etablovat či ne.
Podnikatelský plán založení internetového obchodu s hračkami
Březa, Michal ; Officer, Jan Rosenberg, Chief Financial (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení společnosti specializující se na prodej hraček pro děti prostřednictvím internetového obchodu. Podnikatelský plán vychází ze základních strategických analýz a také z primárního výzkumu dat formou dotazníku. Součástí práce je pak konkrétní podnikatelský plán včetně finančního plánu a harmonogramu realizace.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pernicová, Lenka ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na podporu prodeje a reklamu společnosti Autoškola Pernica. Obsahuje teoretickou definici nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu. Za cíl jsem si dala zhodnocení stávající situace společnosti, která se zabývá prodejem služeb v oblasti autoškoly. V teoretické části je stručně popsán marketing obecně a dále podpora prodeje a reklama. Problematika související s touto společností je popsána v analytické části této práce, kde je také vypracovaná analýza SWOT. Na základě těchto analýz jsem zpracovala vlastní návrhy na zlepšení společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.