Název: Marketingový výzkum
Překlad názvu: Marketing research
Autoři: Skopalová, Michaela ; Soušek, Miloslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; matice Barksdale a Harris; matice General Electric; primární informace; sekundární informace; SWOT analýza; terénní výzkum; výzkum od stolu; desk research; field research; marketing research; matrix Barksdale and Harris; matrix General Electric; primary information; secondary information; SWOT analyse

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25551

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-553188


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet