Název: Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci firmy na veletrhu
Překlad názvu: Project of Effective Marketing Communication for Presentation of Company on Trade Fair
Autoři: Kopečná, Markéta ; Dvořák, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita; marketingová komunikace; nástroj; návrhy; SWOT analýza; Veletrh; efficiency; Fair; instrument; marketing communication; suggestions; SWOT analyse

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15354

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-573416


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet