Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 150 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh soudobé městské čtvrti v prostředí historického města.
Landa, Karel ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce bylo vypracování návrhu nové městské struktury zakomponované do stávající historické části města, která v minulosti prošla značnými změnami kvůli budování průtahu pro možnost dopravy dílů a součástí do jaderné elektrárny Dukovany. Zároveň součástí zadání bylo vypracování návrhu nového autobusového nádraží namísto stávajícího předimenzovaného společně s jeho efektivním začleněním do struktury města. V rámci návrhu jsem vytvářel městské struktury aplikováním principů a zásad udaných historickou a rostlou zástavbou, které se přizpůsobily současným normativním požadavkům při hledání nového genia loci místa, které je vytvořeno znovu odkrytím Stařečského potoka, jenž byl zatrubněn při výstavbě průtahu a autobusového nádraží. Dalším cílem při návrhu bylo zlepšení celkové prostupnosti území vytvářením průchodů a nových stezek zkracující cesty hlavním a nejdůležitějším uživatelům města, jimiž jsou lidé.
Příprava realizace železničního viaduktu v Ostrově nad Oslavou
Šťastný, Jiří ; Doubek, Rostislav (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přípravou realizace železničního viaduktu v Ostrově nad Oslavou. Realizace hlavních technologických etap je řešena ve stavebně technologické studii. Technologické postupy jednotlivých dílčích pracovních etap jsou doplněny o technologické předpisy, návrh hlavních stavebních strojů a mechanismů, kontrolní a zkušební plán, plán BOZP, časový a finanční plán stavby, rozpočet stavby, plán zajištění materiálových zdrojů. Dále je vypracována technická zpráva zařízení staveniště. Jednotlivé části diplomové práce jsou doplněny o potřebné výkresy. V rámci diplomové práce je také zpracován návrh sanace spodní stavby železničního viaduktu v rozsahu technologických předpisů pro sanační práce a výkresů.
Návrh železničního trámového mostu
Jedlička, Martin ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je úkolem vypracovat návrh řešení betonového jednokolejného železničního mostu. Varianty se bude soustředit na návrh trámového mostu. S ohledem na vypracovaná předběžná řešení bude vybrána jedna varianta, která bude zpracována podrobně v následujících fázích. Návrh výpočtového modelu a dimenzí mostu. Následně bude vypracována železobetonová a předpjatá varianta. Tyto varianty budou porovnány a zhodnoceny. Z tohoto hodnocení bude vybrána varianta, která je efektivnější, a bude k ní zpracována výkresová dokumentace. Most bude situován poblíž města Velké Pavlovice na Jižní Moravě. Jedná se zde o jednokolejnou trať číslo 255 z Hodonína do Zaječího přes říčku Trkmanka. Výpočet vnitřních sil je proveden v programu SCIA 2012 v souladu s normami ČSN EN.
Železnice (variabilní prostor)
Smržová, Kristýna ; Štěpán, Marek (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Vyuziti stavajicich zeleznicnich trati, ktere se osvedcily jako jeden z neefektivnejsich prostredku pro prepravu nadmerneho nebo hmotneho nakladu a proto nesou prostor. Overeni moznosti zapojeni zeleznice do dnesniho hektickeho zivota cloveka. Navrh modularnich jednotek a modifikovatelnych struktur. Pouziti novych technologii. Demonstrace navrhu na typickych prikladech zeleznicni struktury a jejiho okoli. Vyuziti kolejoveho telesa, prislusenstvi trati, nepouzivanych nadrazi, prilehlych brownfieldu, jejich vlecek atp. Popis ukolu: Nove moznosti vyuziti zeleznicnich trati a prilehlych nevyuzitych oblasti. Navrh modularnich struktur prizpusobenych dle vybranych lokalit. Pouziti novych technologii.
Problémy hluku železniční dopravy
Winkler, Martin ; Švancara, Pavel (oponent) ; Pellant, Karel (vedoucí práce)
Analýza hluku železniční dopravy a posouzení účinnosti protihlukových bariér různého typu
Rekonstrukce železniční tratě Hanušovice - Jeseník mezi km 23,300 a km 26,269
Mikulenka, Lukáš ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné železniční tratě Hanušovice - Jeseník v úseku od km 23,300 do km 26,269 (po zv 5 v železniční stanici Horní lipová). Součástí rekonstrukce je také řešení přejezdu P4289 a obnova odvodnění tratě.
Obnova zaniklých cest- tratí mezi Moravou a Dolním Rakouskem
Chlupová, Jana ; Matoušková, Petra (oponent) ; Žalmanová, Petra (vedoucí práce)
Práce se zabývá obnovou zrušené železniční cesty mezi Hevlím a Laa an der Thaya. Obnova nádraží v Hevlíně je rozdělena na jednotlivé etapy. V první fázi se jedná o rekonverzi secesní výpravní budovy na muzeum. V další etapě proběhne vybudování nástupiště s úpravou nádražních ploch. Důležitým momentem v této fázi je vybudování zastřešení budoucí výpravní budovy, které bude fungovat jako místo pro letní kulturní akce anebo trh. Na nádraží vznikne nová funkce, která využívá potenciálu jinak volné plochy nástupiště. V poslední závěrečné etapě dostavěním obvodových stěn výpravní budovy začne stavba fungovat jako plnohodnotná zastávka. Společně s realizací mostu se obnoví propojení mezi Hevlínem a Lávou a tím i další propojení mezi Brnem a Vídní. Cílem práce je obnova sousedských vztahů mezi Dolním Rakouskem a jižní Moravou.
Most na křižovatce v Brně
Kyzlink, Lukáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením mostní nosné konstrukce na rampě v Brně. Silniční most křižuje silnici I/42 a železniční trať. Most je součástí VMO Brno. Konstrukce je navržena z předpjatého betonu. Posouzení konstrukce je prováděno dle platných Evropských norem. Při návrhu nosné konstrukce je zohledněna postupná výstavba mostu. Práce zahrnuje statický výpočet, výkresovou dokumentaci a 3D vizualizaci.
Řídící systém pro modelovou železnici využívající FITKit
Kandrik, Ján ; Kotásek, Zdeněk (oponent) ; Straka, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řídicím systémem pro modelovou železnici, vycházejícím z nejmodernějšího zabezpečovacího zařízení, používaného na skutečné železnici, elektronického stavědla. V práci je popsána práce zabezpečovacího zařízení, reálie provozu zabezpečovacího zařízení na modelové železnici a v neposlední řadě návrh a implementace takovéhoto zařízení. Diskutována je též realizace částí systému s využitím výukové platformy FITkit.
Hydraulické tlumiče podvozků kolejových vozidel
Odehnal, Lukáš ; Jeniš, Filip (oponent) ; Kubík, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá především konstrukčním řešením různých adaptivních tlumičů určených pro podvozky kolejových vozidel. Nejprve je sestaven obecný přehled informací týkajících se tohoto tématu. Následně jsou v hlavní části práce detailněji rozebrány současné konstrukce adaptivních tlumičů, které již byly testovány v praxi. Na závěr práce jsou konstrukce tlumičů včetně použitých parametrů porovnány za účelem získání dostatečně velkého statistického souboru, který by měl vést k usnadnění vývoje nového elektronicky řiditelného tlumiče na VUT v Brně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 150 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.