Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní 3D engine pro Windows Phone 7
Slavíček, Tomáš ; Sýkora, Ondřej (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá implementací knihovny pro jednodušší vývoj her na platformě Windows Phone 7. Je v ní analyzováno prostředí mobilních telefonů a probráno, jaké vlastnosti by měl herní 3D engine obsahovat. Je navržena hierarchie projektu, popsány a naimplementovány jednotlivé komponenty. Dodána je podpora pro efektivnější správu objektů ve scéně. Rozšířeny jsou grafické možnosti, především o zobrazování poloprůhlednosti a stínů. Algoritmy jsou vybrány s ohledem na omezený výkon mobilních zařízení. Přiložen je vzorový projekt a popsáno jeho použití.
Chytré telefony ve vzdělávání
Hruška, Ondřej ; Neumajer, Ondřej (vedoucí práce) ; Jeřábek, Tomáš (oponent)
Moderní technika se stala nedílnou součástí našeho světa, školství je však konzervativnější a moderní technika se do něj dostává s určitým zpožděním. Mobilní telefon vlastní většina populace - existují názory, že by měl být ve školách používán, stejně jako proudy přející si jeho zakázání ve výuce. Práce nejprve zařazuje mobilní telefon mezi ostatní výukové prostředky a na základě literatury shrnuje jeho kladné a záporné stránky, stejně jako uvádí některá doporučení pro jeho používání ve výuce. Dále zkoumá chování uživatelů při výuce prostřednictvím mobilního telefonu pomocí aplikace na výuku základů azbuky. Ukázalo se, že většina studentů nečte při registraci licenční podmínky, u hlasu aplikace preferuje vlastní pohlaví a má tendenci kurz předčasně opouštět. Nakonec bylo provedeno dotazníkové šetření na základní škole, z něhož například vyplynulo, že žáci dotyková zařízená většinou používat chtějí a jsou i ochotni používat své, i když spíše ve škole než ve svém volném čase. Pro hraní her i návštěvy internetu je mobilní telefon nejčastěji používané zařízení, ale nejvíce používané aplikace na něm jsou z oblasti sociálních sítí, komunikačních programů a přehrávání videa. Zdá se také, že horších výsledků ve škole dosahují žáci trávící na telefonu více času, ale nejlepšího průměru známek nedosahují žáci trávící...
The impact of mobile phone technology on Africa
Kendík, Martin ; Kotásek, Miroslav (oponent) ; Sedláček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the topic of the impact of mobile phone technology on Africa. The aim of the thesis is to determine the most influential mobile technologies and their impact on Africa. The first part of the thesis focuses on mobile phone technologies. In chapter delating with cell phones will also be described as applications for smartphones that contribute to the impact on Africa. In the second part, the social impact will be determined in two parts consisting of the impact on education and health, where will be described different aspects of each impact. In the third part, there will be described impact on economy and banking.
SAMSUNG Mobile Phones for year 2017 and their Competitiveness in the Czech Republic
Bendová, Kateřina ; Walek, Agata (oponent) ; Baumgartnerová, Alena (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with Samsung mobile phones for year 2017. It is primary focused on the technologies used in the mobile phones and their advantages over the competition on the Czech market. Furthermore, there are also described several marketing tools, which Samsung used in Czech retail to make its product more known and more visible. The last chapter deals with year 2017. The sales of the phone in the year 2017 were examined and the analytics of customer needs is provided.
Podnikatelský plán firmy podnikající v prostředí internetu
Bátrla, Tomáš ; Vacek, Mojmír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce seznamuje čtenáře s teoretickými předpoklady na poli internetu, mobilů, reklamy a podnikání. V rámci práce je provedena analýza trhu internetu a mobilních telefonů v ČR. Na základě analýzy jsou identifikovány potřeby trhu a vytvořen podnikatelský plán začínající firmy.
Postavení firmy Nokia na světovém trhu mobilních telefonů
Fanta, Ondřej ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na postavení firmy Nokia na světovém trhu mobilních telefonů. V první kapitole je popsán vývoj mobilních sítí a mobilních telefonů, nejvýznamnější současní výrobci, operační systémy a přehled prodejů mobilů za posledních 20 let. Druhá kapitola je kompletně zaměřena na společnost Nokia, její vstup na trh mobilních telefonů, vývoj postavení na něm a na okolnosti pádu po roce 2010. Poslední kapitola je věnována návratu finské značky na trh.
Vývoj českého trhu s časopisy o mobilních komunikacích
Ullmann, Ondřej ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá časopisy, které vycházely v ČR a věnovaly se mobilním komunikacím. Jde o rozmezí let 1996 až 2011. Práce se věnuje 8 unikátním titulům, které v těchto letech vycházely. V úvodní části se věnuje vývoji telekomunikačního trhu a také trhu s mobilními telefony. Významnou část tvoří popis jednotlivých titulů, které byly vydávány. Podrobněji je rozebírán časopis Mobility, jakožto nejdéle vycházející časopis o mobilních komunikacích. K časopisu Mobility je k dispozici kvantitativní obsahová analýza. Ostatní tituly jsou čtenáři stručně představeny. U všech časopisů je také k dispozici doba vydávání, vydavatel a ukázka titulní strany časopisu. Samostatně je popisován vývoj trhu s časopisy o mobilních komunikacích ve třech časových etapách. Od roku 1996 do roku 2003, kdy vycházely jen 2 tituly, od roku 2004 do 2008, kdy vycházely všechny sledované tituly a od roku 2008 do 2011, kdy vycházel pouze časopis Mobility. Závěrečná část je věnována vývoji tištěných a online médií, a to obecně i s aplikací na téma práce. V práci je porovnáván vývoj čtenosti a velikosti publika těchto dvou platforem. Poslední kapitola je pouze o časopisu Mobility a zabývá se možnými příčinami toho, proč vydržel na trhu nejdéle.
Herní 3D engine pro Windows Phone 7
Slavíček, Tomáš ; Sýkora, Ondřej (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá implementací knihovny pro jednodušší vývoj her na platformě Windows Phone 7. Je v ní analyzováno prostředí mobilních telefonů a probráno, jaké vlastnosti by měl herní 3D engine obsahovat. Je navržena hierarchie projektu, popsány a naimplementovány jednotlivé komponenty. Dodána je podpora pro efektivnější správu objektů ve scéně. Rozšířeny jsou grafické možnosti, především o zobrazování poloprůhlednosti a stínů. Algoritmy jsou vybrány s ohledem na omezený výkon mobilních zařízení. Přiložen je vzorový projekt a popsáno jeho použití.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.