Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 346 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategie zavedení elektronického obchodu na trh
Kerndl, Tomáš ; Ing. Lucie Jakešová. (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou problematiky zavedení nového elektronického obchodu na trh. Využitím analytických metod určíme nejefektivnější postup pro konkrétní společnost. V první části této práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatníme ve vybraných analýzách a vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je návrh, který slouží k rozvoji portfolia služeb společnosti.
Návrh elektronického obchodu pro vinařství Gotberg a.s.
Fabig, Roman ; Pilař, Petr (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je srovnání všech existující produktů k zřízení elektronického obchodu. Cílem je doporučení nejvhodnější varianty nabízených produktů pro vybranou společnost s ohledem na internetový marketing a použitelnost. Internetový marketing je důležitý nástroj v budování obchodní úspěšnosti elektronického obchodu, proto jsou v této práci zhodnocena veškerá možná řešení internetového marketingu s ohledem na celkovou marketingovou aktivitu společnosti. Závěr práce hodnotí příjmy a náklady navrhovaných řešení.
Planning and Managing Changes in E-commerce Activities of the Company According to Project Management Principles
Mruškovičová, Timea ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the issue of change management in the company environment according to the project management principles, following the field of e-commerce of the company. The starting point for project processing is the result of a strategic situational analysis of the external environment and the industry sector and the analysis of the current state of the company CONTROLSOUND, s.r.o. considering the strategy of information and communication technologies as well as the marketing strategy. The combination of which creates an e-commerce system. The solution to the problem of managed change is to develop proposals and plans that will serve to implement the project itself and reduce the risk of failure of the change in the company. For planning and managing the project will be used Microsoft Project Professional 2016 as a software support.
Návrh marketingové strategie společnosti
Němcová, Monika ; Březa, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Hračkomat.cz. Práce obsahuje analýzu současné situace společnosti. Na základě provedených marketingových analýz a marketingového výzkumu jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí ke zlepšení finanční situace podniku.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Špička, Vojtěch ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými pracovními pomůckami, pracovními oděvy a obuví, jeho realizací a úspěšným uvedením na online trh. V první části práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatním při vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je zcela funkční e-shop, který vytváří ekonomický zisk.
Marketingová strategie restaurace U Kotvy
Křížová, Michaela ; Kalášek, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje marketingovou strategii restaurace U Kotvy. V první kapitole se zabývá teoretickými poznatky marketingu, marketingových strategií, marketingových strategií v oblasti služeb a internetovým marketingem. Druhá kapitola analyzuje současný stav v restauraci a jeho nedostatky. Podrobně se zaměřuje na marketingové strategie a analýzy. V poslední třetí kapitole je uvedena vhodná marketingová strategie a vyhodnocení jejího přínosu pro restauraci.
Marketingový plán personálního informačního systému Kompas2
Gultová, Pavla ; Tichý, Vlastimil (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu personálního informačního systému Kompas2, který je vyroben a distribuován společností PC HELP, a.s. V teoretické části se zároveň zabývá mapováním moderních marketingových trendů. Při návrhu marketingových aktivit je velká pozornost věnována internetovému marketingu, s důrazem na obsahový marketing.
Firemní internetové stránky a elektronický obchod
Hofman, Jan ; Bureš, Josef (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Práce se zabývá kompletním návrhem internetových stránek a elektronického obchodu. Obsahem práce je jak prvotní analýza všech funkcí stránek, návrh systému internetového obchodu, návrh grafického designu, tak i samotná technická realizace pomocí webových programovacích jazyků a databáze. Práce se zabývá i prvotním spuštěním stránek, odstraněním chyb, následným spravováním aplikace a aktualizacemi jak z technického hlediska, tak i obsahového. Obsažena je i ekonomická stránka, dopady na firmu, obsluha obchodu a zhodnocení provozu konkrétního projektu tvorby elektronického obchodu.
Model elektronického obchodu s autodoplňky
Mišák, Stanislav ; Sonnek, Jan (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice implementace elektronického obchodu pro začínajícího samostatného podnikatele, a to od výběru vhodné aplikace, výběru webhostingu, až po otázky týkající se provozu obchodu a zajištění jeho stálé návštěvnosti.
Návrh elektronického obchodu pro firmu
Beránek, Lukáš ; Zajac, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem elektronického obchodu pro servis s autoskly jako možnost jeho propagace na internetu. V práci jsou vysvětleny základní pojmy související s elektronickými obchody a popsána specifika internetového marketingu, dále také aplikace některých nástrojů internetového marketingu a jejich ekonomické zhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 346 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.