Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie společnosti
Němcová, Monika ; Březa, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Hračkomat.cz. Práce obsahuje analýzu současné situace společnosti. Na základě provedených marketingových analýz a marketingového výzkumu jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí ke zlepšení finanční situace podniku.
Návrh marketingové strategie společnosti
Němcová, Monika ; Březa, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Hračkomat.cz. Práce obsahuje analýzu současné situace společnosti. Na základě provedených marketingových analýz a marketingového výzkumu jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí ke zlepšení finanční situace podniku.

Viz též: podobná jména autorů
1 Breza, Marián
4 Březa, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.