Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Expanze podniku na Polský trh
Svobodová, Marie ; Ing. Petr. Morcinek (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na kritickou analýzu podniku, na jejímž základě je navrhnuta strategie expanze firmy na zahraniční trh. Analytická část této práce obsahuje také ucelený pohled na situaci na polském trhu železnic. Návrh strategie je zohledněn veškerými riziky a příležitostmi, které se na polských železnicích vyskytují.
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.
Expanze podniku na východní trhy
Kargerová, Hana ; Hanousek, Vladimír (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o volbě vhodné strategie vstupu společnosti K.L.M. na východní trhy v odvětví strojírenského průmyslu. V teoretické části je vysvětlen význam mezinárodního obchodu a mezinárodního marketingu. Praktická část obsahuje vnější a vnitřní analýzu zkoumané společnosti, na jejímž základě je vybraný konkrétní trh pro expanzi společně se zvolenou formou vstupu na něj. V závěru práce jsou ještě rozebrána rizika, která mohou ovlivnit vstup na zahraniční trh.
Zhodnocení možností expanze vybrané společnosti na britský trh
Fojtíčková, Michaela ; Oulehla, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodný způsob expanze vybrané společnosti na britský trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část představuje problematiku za pomoci odborné literatury a vědeckých článků. Praktická část je tvořena analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Její součástí je výzkum spokojenosti uživatelů produktu sloužící jako podpora pro expanzi a výzkum potenciálních partnerů a konkurentů přímo v zahraniční zemi. Na základě zjištěných faktorů jsou v návrhové části doporučeny konkrétní možnosti pro vstup společnosti na britský trh.
Návrh marketingových aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Potsch, Richard ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových aktivit vedoucích ke zvýšení povědomí o firmě FlixBus GmbH v České republice. V této práci je provedena analýza současné pozice podniku v ČR vzhledem k situaci v oblasti cestování a vzhledem k ostatním konkurentům. Práce je rozdělena do tří částí. První část, teoretická, definuje mezinárodní marketing a mezinárodní prostředí jako takové. Dále jsou popsány jednotlivé marketingové kanály, které se používají v moderních, rychle se rozvíjejících společnostech. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace podniku na trhu. V poslední části jsou uvedena konkrétní marketingová opatření, která by mohla vést ke zvýšení povědomí o společnosti a v konečném důsledku i k růstu podílu na novém trhu.
Marketing Strategy Proposal for Chosen Company
Kruljacová, Anna ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The Master’s thesis deals with the proposal of the marketing strategy of the selected company. The proposal is a response to the requirements of the start-up company that is mainly involved in software development, wants to expand abroad, and has no marketing experience. In the work, the company's external and internal analysis is evaluated. There is also analysis of the key factors of success and the analysis of the main competitors. The company's internal analysis consists of a 4P marketing mix and a SWOT analysis. The last part of the thesis selects the appropriate strategy for entering the foreign market and analyses in detail the proposals for the marketing mix. A simplified financial plan for the company is also proposed. In the end, there is an evaluation of the benefits of a master's thesis for the company.
Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
Urbánek, David ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na mezinárodní marketing v oblasti herního průmyslu. Zaměřuje se na pojetí, trendy a možnosti tvorby marketingové strategie na trhu s mikrotransakcemi. V teoretické části práce budou vymezeny základní pojmy a vytvořena teoretická východiska v oblasti marketingu mikrotransakcí, chování zákazníků a možnosti jejich zaujetí. V praktické a návrhové části bude vytvořen návrh marketingové strategie pro vyvíjenou hru autorem této práce na základě kvalitativního výzkumu a teoretické části, která má za účel zvýšit počet aktivně platících zákazníků za prémiové služby ve hrách.
Plán internacionalizačních aktivit pro vybranou organizaci
Bednářová, Markéta ; Hirš, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením plánu internacionalizačních aktivit pro Vysoké učení technické v Brně, jejímž cílem je zviditelnění organizace v zahraničí, konkrétně na univerzitách v rámci Evropské unie. Teoretická část práce přibližuje jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využity v dalších částech práce. Analytická část zhodnocuje stávající situaci v organizaci a slouží jako podklad pro návrhovou část. V návrhové časti práce je pak vytvořen plán internacionalizačních aktivit univerzity.
Komunikační mix začínající firmy
Tran, Thi Thanh Nga ; Cuong, Pham Phu (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu začínající firmy. Tato strategie přitom vychází z teoretických poznatků z oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace a také z analýzy rozborů vnějších a vnitřních faktorů firmy.
Proposal of the International Marketing Mix of the Selected Company
Šišmišová, Zora ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the proposal marketing mix of the selected company, which is about to enter the foreign market, based on an analysis of the current situation. The thesis is divided into three main chapters. Theoretical part is describing certain terms, clarification of PESTLE analysis, Porter analysis, marketing mix analysis, customer behavior measurement, questionnaire survey, SWOT analysis and risk analysis. In the second, analytical part, the company itself is introduced, the analysis of its current situation is made, based on selected models, and the summary evaluation is presented. The last part is focused on the elaboration of the marketing mix of the company in order to enter the foreign market.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.