Název: Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
Překlad názvu: International Marketing Strategy In Area Of Gaming Industry And Microtransactions
Autoři: Urbánek, David ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: casual; marketingový mix; mezinárodní marketing; mikrotransakce; mobilní hra; SWOT analýza; casual; international marketing; marketing mix; mictoransactions; mobile game; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197691

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-557503


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet