Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 289 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analyses of Potential Expansion of Kofola to Germany
Vrana, Pavel ; Skřenková, Zuzana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The purpose of this paper is analyse potential expansion of Kofola ČeskoSlovensko, a.s. to Germany and provide recommendations depending on research and literature. Author will analyse soft drink industry and business potential in Germany.
Strategie rozvoje podniku
Hruška, Vojtěch ; Hořínek, Richard (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje podniku. V tomto případě je zkoumanou společností jedna z největších světových autopůjčoven, respektive její česká odnož. Tato práce zkoumá společnost za použití analytických metod vyučovaných v rámci studia, především strategické analýzy. Díky těmto analýzám je objeveno slabé místo. Nedostatkem se v tomto případě stala mezera v portfoliu, jelikož společnost nenabízí užitkové vozy, na rozdíl od konkurence a zahraničních poboček. Za pomoci metody minimálních nákladů je poté navrhnut konkrétní možný postup při odstraňování tohoto nedostatku.
Návrh marketingové strategie pro cestovní kancelář
Lašáková, Petra ; Hladíková, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro cestovní kancelář, která by jí pomohla posílit tržní postavení, získat nové zákazníky a udržet ty stávající, jakožto i zvýšit tržní obrat. Marketingová strategie bude vycházet z podnikových cílů, které budou stanoveny na základě analýzy konkurence, vnitřního a vnějšího prostředí podniku a SWOT analýzy. Součástí navržené strategie bude určení způsobů, jak má být stanovených cílů dosaženo a finanční plán.
Konkurenční strategie vybrané firmy
Kazimírová, Barbora ; Grolíková, Lenka (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem konkurenční strategie firmy. Na základě analýzy okolního a vnitřního prostředí vybrané firmy vznikne několik návrhů možných strategií. Z těchto strategií je vybrána jedna optimální strategie, která je následně prohlášena za podnikovou strategii.
Building an Effective Competitive Intelligence System for XXX Corporation
Michalko, Miroslav ; Černý, Radoslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
This diploma thesis results from the need for Competitive Intelligence as a system for gathering, analyzing and communicating information about competitors to obtain a competitive advantage. The work attempts to analyze current knowledge gathering processes as well as an application of that information for strategic decision making inside the XXX corporation. After definition of basic terms several different methods and approaches to Competitive Intelligence are described. These methods are reviewed and those that suit XXX requirements best are picked up afterwards. In this thesis there are also identified some of the crucial information sources, to begin with public and commercial databases and catalogues, business publications, online sources, personal knowledge, but also data-mining and other sophisticated methods. The main contribution of this work is the proposal of Competitive Intelligence system itself, empathising an effective functionality that solves identified issues, and is based on our theoretical resources and on actual competence of the company.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
Rozvoj marketingových aktivit posilujících konkurenceschopnost firmy
Kaufmanová, Marie ; Vavřina, Zbyněk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bylo zhodnotit současnou situaci společnosti Liberecká IS, a. s. pomocí strategické analýzy, a na základě jejích výsledků navrhnout marketingové aktivity a jejich rozvoj, které by podporovaly konkurenceschopnost společnosti na trhu. V rámci těchto marketingových aktivit byl proveden marketingový průzkum největšího zákazníka společnosti, který potvrdil a v některých případech vyvrátil tušení společnosti ohledně kvality služeb, které jsou poskytovány a spokojenosti zákazníků společnosti. Průzkum tak nastínil další činnosti, které povedou ke zvyšování spokojenosti zákazníků a tím i větší konkurenceschopnosti společnosti.
Development of Competitiveness of Company - Development of Marketing Activities
Hanák, Tomáš ; Karpecki, Vladimír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This master’s thesis analyzes external and internal environment of the chosen company as well as current situation of its marketing activities. It includes the proposal of marketing activities which should increase competitiveness of the company.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Mayer, Daniel ; CSc, Jaromír Svoboda, (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce „Podnikatelský záměr pro rozvoj malé firmy“ je poskytnout návod jak rozvinout malou firmu na úspěšnou střední firmu, která bude mít reálný předpoklad uplatnit se na současném trhu. Bakalářská práce se skládá z části teoretické, z analýzy problémů a z vlastního návrhu řešení. V teoretické části jsou uvedena klíčová východiska a poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analýza je zaměřena na současné a budoucí prostředí firmy. Na základě závěrů plynoucích z analýz jsou formulována konkrétní doporučení. Návrh je zpracován do uceleného postupu, jenž poskytuje návod k dosažení firemního rozvoje.
Proposal of Strategy of SBU Development
Šebesta, Petr ; Ondra, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Former American president declared: “Plans are nothing, planning is everything”. In this manner we can state that a well functional strategic management system is much more important then documents that it will produce. This work is conducted in this spirit, so it captures a strategy state of one strategic business unit (SBU) of the GlobSol CZ company and moves it forward from the original abstract goals to completely clear and concrete steps that has to be done in the future for the development of this business unit. After review of the current theory state an analysis of the current state of the business strategy is done in consideration to all SBU environments. For each element of the final SWOT analysis are determined objectives of strategic development. Each objective is developed into one or more steps, which are clearly showing how and when the target can be achieved. Finally, the contribution of this business strategy, its assumptions and risk factors is assessed. The most valuable output of the document, however, is making the strategy work itself, which is developing an entirely new perspectives on the opportunities to develop strategic business units.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 289 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.