Název: Návrh marketingové strategie pro cestovní kancelář
Překlad názvu: Proposal of Marketing Strategy for Travel Agency
Autoři: Lašáková, Petra ; Hladíková, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; cestovní kancelář; cestovní ruch; direct marketing; konkurenční výhoda; Marketingová strategie; marketingové cíle; marketingový mix; materiální předpoklady.; proces; produkt; propagace; public relations; reklamní cíle; reklamní strategie; služby; SWOT analýza; advertising strategy; advertising targets; competitive advantage; direct marketing; marketing mix; Marketing strategy; marking targets; material possibility; people; price; process.; product; promotion; psychical evidence; public relations; services; SWOT analyse; tourist trade; travel agency

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4226

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-607780


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet