Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro cestovní kancelář
Lašáková, Petra ; Hladíková, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro cestovní kancelář, která by jí pomohla posílit tržní postavení, získat nové zákazníky a udržet ty stávající, jakožto i zvýšit tržní obrat. Marketingová strategie bude vycházet z podnikových cílů, které budou stanoveny na základě analýzy konkurence, vnitřního a vnějšího prostředí podniku a SWOT analýzy. Součástí navržené strategie bude určení způsobů, jak má být stanovených cílů dosaženo a finanční plán.
Rozvoj malé firmy
Hladíkova, Kateřina ; Schusterová, Ludmila (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je definovat podnikatelský záměr konkrétní malé firmy a zpracovat ho následně do podoby podnikatelského plánu. První část práce tvoří úvod do problematiky malých a středních podniků, jsou zde definovány specifické rysy těchto podniků, jejich výhody a nevýhody, a jejich význam pro národní hospodářství. V další kapitole je obsažen teoretický základ pro tvorbu podnikatelského plánu včetně SWOT analýzy. Následuje praktická část diplomové práce. V praktické části je navržen a zpracován podnikatelský záměr na rozšíření malého podniku.
Optimalizace procesu získávání nových zaměstnanců a jejich další vzdělávání
Hladíková, Kateřina
Hladíková, K., Optimalizace procesu získávání nových zaměstnanců a jejich další vzdělávání. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Cílem této bakalářské práce je zhodnocení a následná optimalizace náborového procesu zaměstnanců a zvýšení efektivity vzdělávání ve firmě ITW PRONOVIA, s.r.o. zdrojů. Důležitost správného náboru nových zaměstnanců stále vzrůstá, a proto se stává jedním z nejdůležitějších prvků pro firmu, pokud chce být úspěšná. Další efektivní vzdělávání zaměstnanců a jejich motivace jsou jedním z dalších prvků. Na základě dotazníkového šetření jsou výsledky porovnány s aktuálními trendy a firmě je navržené možné řešení.
Vyhodnocení staré ekologické zátěže z hornické činnosti v Kutné Hoře a okolí
Hladíková, Kateřina
Bakalářská práce na téma „Vyhodnocení stavu staré ekologické zátěže pocházející z hornické činnosti v Kutné Hoře a okolí“ je zaměřena na existující kontaminaci půd těžkými kovy, především arsenem v Kutné Hoře. Největší zátěž je zkoumána v městské části obce zvané Kaňk. Kontaminace pochází z dob největšího rozvoje těžby stříbra v Kutné Hoře a okolí. Původ sahá až do 13. století a postupem let materiál uložený v odvalech z dolů působením vlivu prostředí a lidské činnosti způsobuje ekologickou zátěž, která může mít možný vliv na zdraví obyvatel. V lokalitě bylo provedeno mnoho studií a analýz, které potvrdily kontaminaci prostředí těžkými kovy a navrhly soubor opatření. Proběhl zde velký rozsah geologických prací, ovšem literatura zabývající se zdravotním rizikem kontaminace není tak hojná.
Návrh marketingové strategie pro cestovní kancelář
Lašáková, Petra ; Hladíková, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro cestovní kancelář, která by jí pomohla posílit tržní postavení, získat nové zákazníky a udržet ty stávající, jakožto i zvýšit tržní obrat. Marketingová strategie bude vycházet z podnikových cílů, které budou stanoveny na základě analýzy konkurence, vnitřního a vnějšího prostředí podniku a SWOT analýzy. Součástí navržené strategie bude určení způsobů, jak má být stanovených cílů dosaženo a finanční plán.
Rozvoj malé firmy
Hladíkova, Kateřina ; Schusterová, Ludmila (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je definovat podnikatelský záměr konkrétní malé firmy a zpracovat ho následně do podoby podnikatelského plánu. První část práce tvoří úvod do problematiky malých a středních podniků, jsou zde definovány specifické rysy těchto podniků, jejich výhody a nevýhody, a jejich význam pro národní hospodářství. V další kapitole je obsažen teoretický základ pro tvorbu podnikatelského plánu včetně SWOT analýzy. Následuje praktická část diplomové práce. V praktické části je navržen a zpracován podnikatelský záměr na rozšíření malého podniku.

Viz též: podobná jména autorů
6 HLADÍKOVÁ, Kateřina
6 Hladíkova, Kateřina
4 Hladíková, Kamila
2 Hladíková, Karolína
2 Hladíková, Klára
1 Hladíková, Kristina
5 Hladíková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.