Název: Budování konkurenceschopnosti firmy – rozvoj marketingových aktivit
Překlad názvu: Development of Competitiveness of Company - Development of Marketing Activities
Autoři: Hanák, Tomáš ; Karpecki, Vladimír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Competition; Competitive Advantage; Competitiveness; ERP.; Marketing; Strategy; ERP.; konkurence; Konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; marketing; strategie

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6495

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-606478


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet