Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vykazování Leasingu dle IFRS
Hučíková, Julie ; Novotný, Jan (vedoucí práce) ; Pelák, Jiří (oponent)
V diplomové práci se zabývám problematikou vykazování leasingu v souladu s platným rámcem Mezinárodních standardů účetního výkaznictví. V práci, která je rozdělená na teoretickou a praktickou část, se zaměřuji na dopady leasingových transakcí především z pohledu nájemce. V teoretické části, jež je členěná do tří subkapitol, shrnuji fakta o leasingu jako takovém. V prvních dvou subkapitolách vycházím ze standardu IAS 17. Ve třetí subkapitole se věnuji přípravě nového standardu, který by měl IAS 17 nahradit. Cílem praktické části práce je zjistit, jakým způsobem financují evropské letecké společnosti své flotily s primárním zaměřením na využívání obou druhů leasingu. Proto v druhé části práce analyzuji účetní závěrky evropských leteckých společností a zkoumám, v jaké míře tyto společnosti využívají možnost financování svých flotil leasingem a jak leasing ve svých účetních závěrkách vykazují.
Systém pro získávání dat o leteckých trasách z webových portálů
Hanák, František ; Koutný, Jiří (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem pro získávání dat o leteckých trasách z webových portálů aerolinek. Práce popisuje problematiku získávání dat z webových portálů, jazyk UML a jeho úlohu při návrhu aplikace, samotný návrh systému a jeho architekturu. Podstatná část práce se věnuje implementaci aplikace, která je rozdělena do systémové služby, webového administrátorského rozhraní a webových služeb. Reálné využití aplikace je možné například jako datový zdroj pro jiné webové aplikace, které umožní centrální vyhledávání leteckých spojení napříč všemi aerolinkami, a tak usnadní lidem výběr leteckého spojení.
Analýza přepravních toků v letecké dopravě
Šimíček, Martin ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Kujal, Tomáš (vedoucí práce)
ŠIMÍČEK, M. Analýza přepravních toků v letecké dopravě. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta strojního inženýrství, 2013. 84 s. Vedoucí diplomové práce Ing. Tomáš Kujal, Ph.D. Diplomová práce pojednává o faktorech, které ovlivňují směrování a přepravní výkony v letecké dopravě. Kromě charakteristiky těchto faktorů je hlavním cílem diplomové práce kvantitativně vyhodnotit jejich míru závislosti na přepravních výkonech letecké dopravy. To je provedeno pomocí lineární regresní analýzy. Na základě této analýzy jsou vytvořeny matematické modely závislostí těchto faktorů na přepravních výkonech. V rámci diplomové práce se ověřuje přesnost těchto modelů a zjišťuje se, které z nich jsou použitelné, a které ne. Jejich přesnost je závislá zejména na zvolené trati a na vybraném typu leteckého dopravce.
Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody
Koblihová, Simona ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy letecké dopravy, právní úprava ochrany civilního letectví, význam postavení leteckých společností na českém a zahraničním leteckém trhu a představení letecké společnosti Travel Service. Praktická část diplomové práce se zabývá vymezením základních práv cestujících v letecké dopravě při uplatňování náhrady škody, a to především při reklamaci zavazadel a zpožděných nebo zrušených letů. Praktická část byla vypracována na základě dotazníkového šetření zákazníků letecké společnosti Travel Service. V závěrečné části práce je provedena komparace společnosti Travel Service s vybranými leteckými společnostmi. Diplomová práce využívá zejména metodu deskriptivní ve své teoretické části a analýzu dat a metodu komparace v části praktické.
Změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Keprta, Jan ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě. Práce je rozdělená do tří částí. V první části je popsána marketingová teorie s důrazem na letecké společnosti skrze přehled dostupné literatury. V druhé kapitole je dané téma posazené do historických souvislostí. Popsána jsou specifika leteckého průmyslu a je definováno, kdy došlo k největšímu růstu nízkonákladových leteckých společností. Je zde též popsána analýza dopadů tohoto růstu na různé části marketingového mixu leteckých společností. V poslední kapitole jsou posány výsledky výzkumu na chování spotřebitelů v leteckém odvětví.
Postavení společnosti ČSA na trhu letecké dopravy
Švarcová, Rebeka Agnes ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na postavení společnosti České aerolinie, a.s. na trhu letecké dopravy. Teoretická část obsahuje historii, vývoj a postavení letecké dopravy. Dále jsou zde zmíněny současné trendy v letecké dopravě, členění leteckých společností, mezinárodní organizace v civilním letectví a význam letecké dopravy pro cestovní ruch. Analytická část práce popisuje společnost České aerolinie, její vznik a důležité události v historii této společnosti. Jsou zde rozebírány např. hospodářské výsledky nebo vytíženost společnosti. Dále jsou zde zmíněny plány společnosti do budoucna a její předpokládaný další vývoj.
Marketingová strategie firmy Smart Wings
Dvořáková, Michaela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je popsat, analyzovat a vyhodnotit marketingovou strategii značky SmartWings. Konkrétně se zaměřuji na rozšířený marketingový mix a optimalizaci všech jeho složek. Teoretická část nejprve osvětluje základní problematiku marketingu služeb a její odlišnosti od běžného marketingu produktového. Následuje vhled do leteckého prostředí v kontextu měnícího se liberalizovaného trhu, který je nutný pro pochopení praktické části. Konkurence je vysoká, potenciál trhu ale stále není vyčerpán. Praktická část je následně zpracována na základě interních informací podniku, vyhodnocení marketingové pozice značky je provedeno na základě srovnání se současnou situací na trhu a s vlastním pohledem na problematiku. Navrhované změny a doporučení se týkají především marketingové komunikace a propagace společnosti. Je nutná aplikace integrované komunikace. Zajímavá je především pozice, ve které se na trhu SmartWings nalézají. V práci lze najít srovnání s modelem nízkonákladovým i klasickým.
Marketing strategy and customer satisfaction analysis of Emirates Airline company
Valová, Soňa ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chodelka, Peter (oponent)
Cílem této práce je pomocí analýzy marketingové strategie vysvětlit postavení lídra na trhu leteckých přepravců - společnosti Emirates Airline. V práci se popisují základní principy marketingu v letecké dopravě, charakteristika společnosti, její postavení na trhu, SWOT analýza a její marketingový mix. Úspěšnost vybrané strategie dokáže nebo vyvrátí vlastní dotazník o efektivitě marketingové strategie této společnosti. Na jejím základě bude formulováno doporučení pro společnost Emirates Airline na zlepšení případných slabých stránek společnosti.
Analysis of online marketing communication of the airlines
Kollárová, Monika ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Práce se zabývá využíváním online marketingu leteckými společnostmi, přičemž důraz klade na sociální média a virální marketingové kampaně. Cílem práce je identifikace předpokladů úspěšné online marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou charakterizovány specifika odvětví letecké dopravy a provedena PEST analýza letecké dopravy. Tato část práce také vymezuje a charakterizuje hlavní formy online marketingu využívány v letecké dopravě. Praktická část srovnává působení vybraných leteckých společností na sociální síti Facebook a na video-hostingovém serveru YouTube. Na základě této analýzy jsou vyvozeny zásady pro úspěšné působení leteckých společností na sociální síti a tvorbu virálních a buzz marketingových kampaní.
Determinanty ziskovosti leteckých tras v Evropské unii
Tománková, Ivana ; Lahvička, Jiří (vedoucí práce) ; Janíčko, Martin (oponent)
Práce se zabývá determinantami ziskovosti leteckých linek v Evropské unii a spolupracujících zemích. Vychází z předpokladu, že v dlouhém období je provoz letecké linky ukazatelem její ziskovosti, a prostřednictvím ekonometrických modelů ověřuje, zda a v jakém směru závisí provoz linky (či jeho absence) na socioekonomických a geografických vlastnostech trasy, charakteristikách leteckých sítí a na vzájemné spolupráci a konkurenci aerolinií. Ukazuje se, že ziskovost linky roste s počtem obyvatel koncových měst a naopak klesá s délkou trasy a relativní časovou náročností letecké dopravy oproti automobilové. Ziskovost letecké společnosti na lince je tím vyšší, čím významnější je její pozice na koncových letištích co do podílu na počtu letů, a také čím významnější je pozice jejích skupinových či aliančních partnerů. Přítomnost konkurentů působí mezi jednotlivými typy aerolinií asymetricky. Přínos práce k již existující literatuře podobného zaměření spočívá v rozšíření o spolupráci mezi leteckými společnostmi, zohlednění vlivu alternativní dopravy a využití dat z prostředí Evropské unie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.