Název: Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Překlad názvu: Marketing strategy and customer satisfaction analysis of Emirates Airline company
Autoři: Valová, Soňa ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chodelka, Peter (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurenční analýza; letecké společnosti; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; airlines; analysis of competitors; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44630

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194436


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet