Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů
Adámková, Pavla ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie, která by měla vést k zisku nových zákazníků, udržení stávajících zákazníků a dále k většímu zisku, na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy.
Marketingový mix podniku
Trávníčková, Lenka ; Babáková, Šárka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je marketingový mix podniku Téma koncept. V její první části jsou objasněna teoretická východiska nutná pro správné chápání problematiky, jež je věnována následující analytická část zabývající se konkrétní společností, jejím prostředím, marketingovým výzkumem i plánováním s důrazným zaměřením na její marketingový mix, který závěrem této části shrnuje SWOT analýza. Část návrhová obsahuje několik vlastních samostatných návrhů pro společnost, vycházejících z výsledků analýz s jejich možnými přínosy.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zeman, Milan ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce identifikuje současné marketingové postupy a nástroje kavárny Caffe Marco. Poté je provedena analýza vývoje vnějšího a vnitřního prostředí a na základě průzkumů a analýz navržena relevantní marketingová strategie. Navrhované kroky jsou komplexně promítnuty do opatření v navazujících oblastech organizačního a finančního rázu a jsou stanoveny klíčové faktory úspěšnosti realizace navržených opatření.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti Duostav KB s.r.o.
Klimecký, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu stavební společnosti Duostav KB s.r.o. V celé bakalářské práci jsem postupoval podle teoretických východisek, které jsou uvedené v teoretické části. Následně jsem provedl analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí a managementu stavební firmy Duostav KB s.r.o. Na základě výstupů z provedené analýzy současného stavu jsou podány návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Rajnošek s.r.o.
Budínková, Jitka ; Hadová, Veronika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je obsahově zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti Rajnošek s.r.o. V práci jsou čtyři stěžejní části. Na úvod je popsán daný problém a také hlavní a vedlejší cíle práce. Dále následují teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro praktickou část. V praktické části jsou uvedeny základní informace o firmě a provedena analýza současného stavu podniku. A na závěr jsou uvedena vlastní návrhová opatření, která tvoří výstupovou část celé práce. Tato opatření by měla vést k získání nových zákazníků, ale také ke snížení rizika v podobě sezónnosti současného podnikání.
Návrh na organizační změnu malé firmy
Danovič, Marcel ; Balát, Marek (oponent) ; Rosenberg, Jan (vedoucí práce)
Bakalárska práca pojednáva o organizačnej zmene malej spoločnosti. Predmetom tejto práce je výber vhodných analýz, prevedenie analýzy súčasného stavu, návrhu organizačnej zmeny a prevedenie návrhu. Výsledkom práce sú návrhy a odporučenia ohľadne organizácie a riadenia, ktoré by mali zlepšiť pozíciu firmy na trhu a zlepšiť situáciu vo vnútri spoločnosti.
Návrh projektu a aplikace metodiky projektového managementu v podniku
Wahed, Sam ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce rozebírá problematiku projektu zahájení činnosti firmy Telco Servis, jejíž náplní je obchodní činnost směřující k navádění internetu na odhlášených pevných telefonních linkách. Představuje rámcovou formální stránku projektového řízení a metody používané v předprojektové fázi. Práce se zaměřuje zejména na klíčové části projektu, jako je rozbor prodejního procesu, časová analýza jednotlivých částí prodejního procesu, popis CRM systému společnosti nebo analýza rizik projektu. V návrhové části se zabývá předpokládanými náklady projektu a splněním nutných podmínek k jeho zahájení.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Smolík, Luboš ; Ráček, Daniel (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Diplomová práce se soustředí na návrh změn pro potřeby dalšího rozvoje podnikání v obchodní firmě. Návrh změn bude vycházet ze závěrů provedené analýzy aktuálního stavu informačního systému a souvisejících procesů ve firmě. Navrhované změny budou zohledňovat požadavky firmy na informační systém a strategické cíle firmy.
Analýza vybrané firmy
Závěrková, Jana ; Janáč, František (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komplexní a částečně finanční analýzu vybraného podniku. V bakalářské práci jsou popsány metody jednotlivých analýz, způsob jejich využití a samotná aplikace analýz na reálný podnik. Podnikové hodnoty jsou srovnávány s teoretickými poznatky. Nezbytnou součástí práce jsou návrhy a doporučení, která pomohou slabá místa podniku odstranit, popřípadě je zmírnit.
Studie procesního řízení zakázky
Naď, Slavomír ; Holeš, Petr (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na proces řízení zakázky ve vybrané společnosti Služby s.r.o., která se zabývá rekognoskací a sanací kanalizačních sběračů bezvýkopovými technologiemi. V první části práce jsou představeny teoretické poznatky související s tématem práce. Další část tvoří analýza současného stavu. Na základě výsledků této analýzy jsou sestaveny návrhy na zlepšení řízení činností průběhu zakázky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.