Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sémiotická analýza brandu Staropramen a jeho přičlenění k marketingovému archetypu
Pajerová, Hedvika ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Cílem práce je podrobná analýza vizuální identity značky Staropramen na základě teorie využití archetypálních obrazů v marketingu. V teoretické části se zabývám archetypální teorií Jungových dvanácti archetypů, mezi které patří předobrazy toužící po nezávislosti: Neviňátko, Objevitel a Mudrc, archetypy toužící zanechat ve světě stopu: Hrdina, Psanec a Kouzelník, skupina toužící po sounáležitosti: Jeden z nás, Milenec a Klaun, skupina toužící dát světu řád: Pečovatel, Tvůrce a Vládce. Tato teorie je vztažena k využití poznatků z psychologie v marketingové praxi. Zvláštní důraz je kladen na rozdíly mezi jednotlivými archetypy dané touhy, ale také na teoretický základ vyprávění příběhů. V praktické části práce analyzuji vizuální identitu značky Staropramen, kterou rozebírám na jednotlivé prvky. Jejich význam dohledávám v pramenech z oblasti heraldiky, mytologie, botaniky, psychologie a etymologie. Na základě dohledaných asociací provádím komparativní analýzu s teoretickým základem popisujícím využití archetypů v marketingu, kdy popisuji body shody a body rozdílů. V závěru práce popisuji výsledky analýzy, které odhalily nejednotnou vizuální identitu značky Staropramen, a uvádím doporučení do budoucna, kterým je zdůraznění prvků archetypu Tvůrce ve vizuální identitě a navazujících komunikačních...
Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro
Renčová, Michaela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části bakalářské práce jsou definovány důležité pojmy vztahující se ke značce a k brandingu. Dále jsou popsány jednotlivé kroky strategického řízení značky a nástroje, které slouží k vyhodnocování pozice značky na trhu. Mezi tyto nástroje patří i brand audit. Druhá část bakalářské práce se věnuje konkrétnímu příkladu brand auditu značky Alpine Pro. Nejprve je popsána historie značky, cílová skupina značky a situace na českém trhu outdoorového oblečení. Dále jsou analyzována čtyři P a prvky značky Alpine Pro. Česká značka Alpine Pro patří v kategorii outdoorového oblečení mezi výrazné značky na českém trhu, a to zejména díky spolupráci s Českým olympijským výborem. Cílem praktické části bakalářské práce je vyhodnotit současnou pozici značky Alpine Pro na českém trhu. Součástí praktické části bakalářské práce je vlastní výzkumné šetření, jehož výsledky slouží jako podklad k vytvoření brand resonance modelu značky Alpine Pro. Na závěr jsou navrhnuta strategická a taktická doporučení pro zlepšení pozice značky Alpine Pro na českém trhu.
Vnímání značky
PAVLÁSEK, Milan
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky. Na značku Budweiser Budvar jsou aplikovány teoretické poznatky s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Hlavní část této práce tvoří dotazníkové šetření. Z výsledků dotazníkového šetření jsou vyvozeny závěry a vypracovány návrhy na zlepšení situace značky v České republice.
Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií
Jindra, Martin ; Lipková, Helena (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií Předložená práce se zabývá působením obchodních značek v prostředí sociálních médií. Značka, která má kromě funkčního významu i symbolický význam, slouží jako spojnice mezi produktem, službou nebo firmou a (potencionálními) zákazníky. Na její hodnotu má tak vliv řada faktorů. Jak by měla být značka vedena v sociálních médiích, v prostředí, které je tak odlišné od prostředí masových médií, řeší následující text, který počínání značky zasazuje do širšího teoretického kontextu nástupu nové formy komunikace (síťové komunikace many-to- many). Předložena jsou doporučení, jak pracovat s komunitou a obsahem kolem značky. Nejenom spotřebitelům, ale i samotné značce mohou sociální média za předpokladu kvalitního monitoringu přinášet výhody. Rozebrány jsou zejména následující: péče o zákazníky, tracking značky, vyhodnocování reklamních kampaní, získávání zpětné vazby a podnětů pro zlepšení a alertovací systém. Naslouchání sociálním médiím je představeno ve smíšeném výzkumu, ve kterém jsou monitorovány tři značky českých mobilních operátorů a s jejich zástupci jsou pak analyzována naměřená data. Rovněž je prezentováno aktuální působení zmíněných značek v prostředí českých sociálních médií.
Repositioning značky Birell jako nástroj potencionálního růstu a vstupu do nových kategorií
Jáchymovský, Oliver ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kraus, Karel (oponent)
Positioning je zcela zásadní částí strategického řízení značky a do velké míry rozhoduje o úspěchu značky na daném trhu. V životním cyklu každé značky však může nastat chvíle, kdy současný positioning již není nadále vhodný a značce nepřináší požadované funkce a benefity. V těchto případech je často nutné sáhnout po metodě repositioningu a stávající positioning tak upravit, či vytvořit zcela nový. Cílem této práce je čtenářům detailně nastínit a sestavit ideální postup repositioningu v FMCG prostředí. V teoretické části práce popisuji všechny klíčové části značky a jejího strategického řízení, které úzce souvisí s jejím positioningem. V praktické části pak pomocí metody případové studie značky Birell ukazuji reálný příklad repositioningu z praxe, včetně jeho důvodů a důsledků. V závěru práce je sestaven ideální postup celého procesu, který může sloužit jako základ pro další výzkum či jako návod do budoucna.
Využití brandingu v marketingové komunikaci společnosti
Šeda, Marek ; Provazníková, Lenka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje problematiku rebrandingu a řízení značky ve vybraném podniku. Teoretická část je věnována charakteristice koncepce značky a souvisejících pojmů. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové komunikace a řízení značky. Na základě výsledků z této analýzy jsou formulovány návrhy, které by měly přispět k vyřešení aktuálních témat, se kterými se zkoumaná obchodní společnost potýká.
Marketingový mix sportovního centra
Veličková, Daniela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce „Marketingový mix sportovního centra“ je podrobná analýza problematiky týkající se marketingové strategie v podniku nabízejícím služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část je věnována obecnému východisku, které je pro zpracování následujících částí nedílnou součástí. Analytická část zkoumá rozbor aktuální situace sportovního centra. Na základě vypracované analýzy jsou podniku představeny konkrétní návrhy, které by měly význačně posílit celkovou marketingovou strategii podniku a které jsou připraveny k okamžité implementaci do praxe.
Vnímání značky
MEJZLÍKOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce je zaměřena na vnímání značky vybrané společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které souvisí s tématem. Praktická část práce se zabývá výzkumem vnímání značky McDonald's. Cílem bakalářské práce je navrhnout případné změny, které by vedly ke zlepšení vnímání značky ve společnosti McDonald's. Návrhy jsou zpracovány na základě výsledků veřejného dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se zaměstnanci společnosti.
Vnímání regionální značky
PŘÍVĚTIVÁ, Iva
Bakalářská práce zjišťuje, na základě analýzy, vnímání v oblasti regionálních značek, konkrétně na vnímání regionální značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny v budované identitě této značky, a to pomocí různých marketingových nástrojů. V první části, jež je teoretická, se vysvětluje základní přístup ke značce, hodnotě značky a k jejímu řízení. Druhá část je částí praktickou zabývající se vybraným regionem a regionálními značkami uvnitř zvoleného regionu. Dále se zde pojednává o certifikaci výrobků a služeb. Cíl marketingového výzkumu se zaměřuje na informovanost spotřebitelů o regionálních značkách a jejich oblíbenosti. Konkrétně se jedná o regionální značku "Šumava originální produkt". K dosažení cíle je použito dotazníkového šetření a řízených rozhovorů s držiteli značky. Bylo zjištěno, že značka "Šumava originální produkt" je vnímána jako méně známá značka. Proto byly navrženy možnosti k rozšíření povědomí o této značce. A to pomocí QR kódů, soutěže, popřípadě mobilní aplikace.
Vnímání regionální značky
NĚMCOVÁ, Lucie
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání vybrané regionální značky. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy vnímání vybrané regionální značky navrhnout změny v budované identitě této značky. Teoretická část popisuje základní pojmy, postupy a názory jednotlivých autorů na problematiku značky. Cílem je porovnat tyto odlišné pohledy. Bakalářská práce využívá metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Marketingový výzkum získává informace od spotřebitelů a uživatelů značky. Na začátku marketingového výzkumu byly stanoveny hypotézy. Praktická část prezentuje výsledky šetření, jejichž cílem bylo zjistit vnímání spotřebitelů. Strukturované rozhovory prezentují postoj uživatelů značky. Doporučení v identitě značky je založeno na analýze odpovědí marketingového výzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.