Název: Vnímání značky
Překlad názvu: Brand perception
Autoři: PAVLÁSEK, Milan
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Budweiser Budvar; marketingová komunikace; pivo; vnímání značky; značka; řízení značky; beer; brand; brand management; brand perception; Budweiser Budvar; marketing communicaton
Citace: PAVLÁSEK, Milan. Vnímání značky. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/49632

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317972


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet